='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 14 lipca 2014

** TOŁPA SPA BIO ANTI STRESS - KĄPIEL BOROWINOWA DO ODNOWY BIOLOGICZNEJ **

Na pewno wśród Was znajdzie się wielu, którym doskwiera zapracowanie i szybki tryb życia. Wiele pracy na głowie, zadania, dzieci, dom, nauka, wysiłek fizyczny. Męczące bywa też wpatrywanie się w ekran komputera przez długi okres czasu. Czy są jakieś sposoby na szybkie poprawienie swojego stanu fizycznego, orzeźwienie organizmu? Co zrobić, żeby chociaż w małym stopniu się odprężyć?
Chyba znalazłam odpowiedź na to pytanie. Może nie odkryję tym Ameryki, ale moim zdaniem świetnym sposobem na zmęczenie jest kąpiel borowinowa Tołpy. Kiedy ćwiczę, mój organizm potrzebuje regeneracji, wtedy taka kąpiel jest jak znalazł, dlaczego? - o tym dowiecie się czytając dalej !


Główne składniki takiej kąpieli:

lawenda – wycisza, uwalnia od napięcia nerwowego i stresu
geranium – poprawia nastrój i działa rozluźniająco
petitgrain – relaksuje, działa antydepresyjnie
szałwia – poprawia samopoczucie i ułatwia zasypianie

Sposób użycia:
Przed użyciem wstrząśnij. Wlej 50 ml (ok. 8 nakrętek) kąpieli na wannę wody. Stosuj 2 razy w tygodniu, szczególnie po ciężkim dniu lub intensywnym wysiłku fizycznym.

Cena i pojemność:
Jedna buteleczka ma 270 ml ( wystarczy na ok. 5-6 kąpieli ), a jej cena to ok. 30 zł. Można oczywiście polować na promocje ;)


Stosując produkt zgodnie z zaleceniami, wystarcza na jakieś 7 kąpieli w moim przypadku. Może to mało, może dużo. Cena jest dość przystępna, jak na tak naturalny produkt. Zacznę od opakowania, które moim zdaniem nie jest przesadzone i ładnie wygląda. Dodatkowo łatwe do poddania recyklingowi. Podobają mi się też te ciekawe informacje na tyle butelki, które lubię czytać w trakcie samej kąpieli. 
Po nalaniu produktu do wanny, woda nabiera ciemniejszego koloru, który nie barwi skóry. Należy jednak uważać, bo produkt bez rozcieńczenia może pobrudzić ręcznik, czy inne rzeczy. 
Najlepsze jest to, że woda nabiera bardzo ciekawego aromatu, wtedy cała łazienka pięknie pachnie lasem. Bardzo spodobał mi się ten zapach, choć wiem, że bywają też osoby, dla których śmierdzi. 
Stosuję tę kąpiel tak jak pisałam, w dniu, kiedy mój organizm porządnie się zmęczył czy to ćwiczeniami, czy dniem pełnym nauki. Doskonale uspokaja i odpręża. 
Dobrze sobie urządzić w domu takie małe spa. Na włosy dobra maska, na twarz maseczka i muzyka :)
Polecam wypróbować, jeśli szukacie odprężenia !


Jestem ciekawa, jakie są Wasze sposoby na odprężenie ? Może znacie już ten produkt?

Pozdrawiam
Martyna

14 komentarzy:

  1. Wydaje się być bardzo przyjemny, chętnie na niego zerknę :) Ja relaksuję się przy książce - teraz, bo mam czas :) Normalnie to ciepła kąpiel i piękny zapach w powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda i prezentuje się nieźle, ja wolę niestety prysznice. :(
    Ale ten produkt może okazqać się fajny na takie polegiwanie w celu odrężenia+ :)

    P.s. Masz śliczne brwi, dodaję do obserwowanych i będę zaglądać, zapraszam do mnie

    http://rajkozaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, w takim razie dziękuję ;) Już do Ciebie zaglądam !

      Usuń
  3. Brzmi świetnie, ja właśnie kończę inny specyfik i niebawem sama wypróbuję to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie kończy się mój ukochany krem do twarzy od Tołpy. Jak będę go zamawiać to chyba dorzucę sobie tą borowinkę :D Czasem trzeba się zrelaksować, a to produkt jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę, ale prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę ten produkt, ale Topła coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby tutaj mnie do niego przekonujesz, ale jednak nie wiem czy byłby to dobry produkt dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tołpa ostatnio zachwyca mnie wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym się tak odprężyła tylko wanny mi brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. zazwyczaj biorę prysznic, ale akurat go dostałam i po Twojej recenzji na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się odprężam słuchając muzyki :) Ostatnio mix tej pierwszej i ćwiczeń wpływa bardzo pozytywnie na moje samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.