='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 9 lipca 2014

** TECHNIC ELECTRIC BEAUTY BRIGHT - PALETA 12 CIENI **

Często jest tak, że im mniejsza cena, tym gorsza jakość produktu. W przypadku cieni do powiek nie zawsze sprawdza się to stwierdzenie. Dzisiaj przyjrzymy się palecie 12 cieni marki Technic Electric o nazwie Beauty Bright. Jest to jedna z moich pierwszych palet i podczas zakupów online dorzuciłam ją do koszyka, gdyż cena była zachęcająca. Zapraszam do dalszego czytania :)




Technic Electric Beauty Bright to paleta 12 wyjątkowych cieni w szerokiej gamie kolorystycznej.
Cienie  są wysoko napigmentowane, posiadają miękką, kremową konsystencję, która ułatwia aplikację.
Opakowanie jest solidne, wyposażone w duże lusterko i aplikator.
Wymiary: 14 x 7 cm



Bardzo podobają mi się wyraźne i mocne kolorki tej palety. Zdecydowanie lepiej wygląda w połączeniu ze stonowanymi odcieniami innych paletek. Ale tylko w przypadku makijażu na dzień. Można na przykład zaszaleć z kolorową dolną powieką i delikatną górną. Ciekawie też to wygląda, gdy zrobimy sobie smoky eye, gdzie główną rolę będą grały te piękne fioletowe, niebieskie kolorki. Na imprezę też się nadadzą. Pigmentacja może nie jest z najwyższej półki, ale moim zdaniem nie można narzekać. Jedyną wadą może być to, że cienie ( jak to perły ) mogą się osypywać. Mi to jednak nie sprawia dużego kłopotu. Ogólnie mówiąc, bardzo lubię tę paletkę i z chęcią wypróbuję inne warianty kolorystyczne. Za taką cenę polecam wypróbować !
Polecam kliknąć na etykietę Technic Electric na dole bloga i wyświetlą się wszystkie makijaże z jej użyciem ;)



Jestem ciekawa, czy któraś z Was posiada tę paletkę i jakie są Wasze opinie na jej temat ?

Pozdrawiam
Martyna

25 komentarzy:

  1. Mam i lubię. Niektórych może odstraszać, że taka kolorowa, ale jak się połączy z brązami czy chce się nadać jakiś fajny kolorowy akcent rozświetlający, to jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i trochę denerwuje mnie to, że cienie bardzo się osypują. No ale za taką cenę nie ma co narzekać. Ja głównie używam turkusu na dolną powiekę, wtedy oko jest ładnie ożywione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, że zrobiłaś recenzję tej paletki, bo ostatnio chciałam ją kupić i zastanawiałam się, jak to u nich z jakością :) Bardzo podobają mi się te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory :). Ale raczej się nie skuszę, bo mam sporo paletek Sleeka, w których odnajdę podobne odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Сompetition on my blog! win lacy shorts :)

    I will rejoice to your participation, dear <3

    anngrigorieva.blogspot.ru/2014/07/romwe-decorate-your-summer-in-lace.html

    ask me if something is unclear :))

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. hello, I received your comment

    A only 2 condition for competition:

    to add a comment http://www.romwe.com/romwe-hollowout-lace-trim-black-hot-shorts-p-80372.html

    to add a comment on my blog (your number two )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się raz nad jej kupnem ale stwierdziłam że takie kolory mi się jednak nie przydadzą ;) ale bardzo ładne są trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdecydowanie zbyt kolorowa:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją, ale jakoś rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Iście wakacyjne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ją mam i niestety jestem średnio z niej zadowolona :/ ciężko się z nią pracuje podczas wykonywania makijażu. To takie moje odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szalone kolory :) ja nie mam jej, ale bardzo rzadko mam okazje zrobić sobie taki kolorowy makijaż także w sumie chyba nie ma sensu żeby leżała ..

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory bardzo żywe jak dla mnie za żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudaśne kolorki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam fiolety technic electric i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są po prostu niesamowite! tej firmy jeszcze nie miałam, ale muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing eyeshadow<3
    beautiful colors!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory troche nie moje, ale Ty ja zwykle wyczarujesz nimi coś, co mi wpadnie w gusta ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.