='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 16 lipca 2014

** ROMANTIC LOOK with PAESE: forest fruits, adore lash, opal **

Dzisiaj mam dla Was bardzo prosty makijaż, który będzie świetny na romantyczny letni wieczór. Użyłam tutaj moich nowości od Paese, o których pisałam już na moim fanpage'u. Jest to tusz Adore Lash, cienie Opal w kolorze nr 243 oraz róż do policzków Forest Fruits. Na ustach mam pomadkę z Celii ( recenzja w zakładce 'kosmetyki' ), matowy efekt uzyskałam dzięki wchłonięciu mokrej warstwy do zwykłej chusteczki :)
Na górnej powiece mam też delikatną kreskę, którą zrobiłam za pomocą brązowej kredki z drobinkami essence. Zapraszam do oglądania zdjęć !













Jestem ciekawa, czy lubicie takie odcienie w makijażu oczu ? Może macie te cienie albo róż?

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. świetny makijaż! tylko ja bym dodała jeszcze czarną krechę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wygląda bardzo ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo romantyczny, w zasadzie za takim klimatem nie przepadam zwykle, ale ten makijaż wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolory na powiekach, bo świetnie podkreślają zielone oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię takie kolory i makijaż bardzo mi się podoba, poza tym masz własny styl i chyba wszędzie bym poznała Twoje makijaże ;-) ale chyba już to pisałam

    OdpowiedzUsuń
  6. tzn to o stylu to komplement ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzekłabym, że świetny makijaż na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak księżniczka z bajki. Cudownie wyglądasz w różowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż fantastyczny. Wyglądasz olśniewająco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jakie piękne różowe cudo na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż :) Oczy cudne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory :) muszę coś takiego sobie zmalować, bo starsznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I loved this make up

    Please visit: trendybutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.