='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 27 lipca 2014

** NEONOWA ZIELEŃ NA LATO - ALLEPAZNOKCIE ONE COLOR SAND 04 **

Dzisiaj chcę Wam pokazać piękny neonowy zielony lakier do paznokci, który jest wręcz idealny na lato. Pięknie kontrastuje z opalenizną. Jest to produkt firmy AllePaznokcie i dostępny jest TUTAJ. Lakier jest piaskowy, choć efekt piasku jest naprawdę delikatny, ale mi się podoba. Kosztuje niespełna 10 zł, a pojemność też jest całkiem duża, bo 10ml. Bardzo długo się trzyma na płytce, bo wytrzymał cały mój wyjazd za granicę i dopiero około 7 dnia delikatnie się ścierał :) Bardzo mi się podoba i uważam, że na lato jest idealny. Zdjęcia może nie oddają pełnego neonowego efektu, ale i tak jest dobrze !
















Co o nim sądzicie ? Lubicie takie kolory ?

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. Nice shade :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń jest piękna, ale chyba wolałabym z połyskiem, a nie piasek. Jakoś mi ten efekt nie pasuje :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek. Szkoda, że efekt piasku jest tak delikatny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek.
    Nie lubię lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek,mam kilka lakierów tej firmy i jestem z nich zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor! :) trochę jak zielony lovely z serii Ibiza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny odcień, w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia, odcień lakieru jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.