='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 26 lipca 2014

** LOVELY CREAMY LIP BALM - PACHNĄCE BALSAMY DO UST NA LATO **

Dzisiaj kilka słów na temat soczystych i pachnących balsamów do ust od Lovely. Pochodzą z edycji limitowanej, więc nie wiem, czy są jeszcze dostępne. Bardzo je polubiłam, bo na ustach wyglądają naturalnie i zdrowo, przy czym są świetne na lato ! Nie za bardzo lubię błyszczyki, szczególnie te lepiące usta, te balsamy choć zostawiają taflę, to nie sprawiają uczucia dyskomfortu podczas noszenia.
W skład serii wchodzą 4 kolory, każdy o innym 'smaku'. Od gumy balonowej po sok pomarańczowy. Kolory są bardzo przyjemne, a pigmentacja również dobra. Trzymają się dość długo, jak na balsam. Nie mają drobinek, co mi się bardzo podoba. Będą więc świetnie pasować do większości typów urody.












Jestem ciekawa, czy miałyście te balsamy? Podobają Wam się takie kolorki?

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Ja nie cierpię takich błyszczyków w tubkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz uzywam bebe lips i przy tym zostane. Te tubeczki kojaza sie mi z takimi lepiacymi sie produktami ktore kiedys bylo mi dane uzyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie średnio wyglądają :( Nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak pachną :)


    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś uwielbiałam takie błyszczyki ;) teraz już raczej nie używam ale korci mnie żeby kupić i przypomnieć sobie jak to było kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy wygląda fajnie. Ciekawe czy kolorek na ustach widać, czy jest raczej transparentny? Tak czy siak fajne produkty, takie odrobinę infantylne. A ja lubię mieć czasem taki typowo dziewczyński gadżecik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.