='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 13 lipca 2014

** JAK URATOWAĆ SUCHE USTA ? - CARMEX CLASSIC MOISTURISING LIP BALM **

Niewiele ludzi na świecie ma idealne, dobrze nawilżone usta bez stosowania produktów do tego przeznaczonych. Są one codziennie narażone na szkodliwe czynniki środowiska, takie jak mróz, słońce, czy wiatr. Często też zmagamy się z wirusem opryszczki, czy zajadami. Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat kultowego już produktu, który ma w swojej torebce niejedna szanująca się aktorka, czy modelka. Jest to balsam do ust marki Carmex. Odkryłam go dość niedawno, bo prędzej nie wpadł mi do rąk. Lepiej późno niż wcale, więc zapraszam do czytania !



Ze względu na obecność kwasu salicylowego nie powinien być używany przez osoby uczulone na salicylany.
Skład: Petrolatum, Lanloin, Cetyl esters, Theobroma oil, Beswax, Paraffin Wax, Camphor, Menthol, Salicyl Acid, Vanilia and fragarace.
Cena: 9zł / 7,5g ; 13zł / 15g



Oczywiście warto wykonywać peelingi ust za pomocą produktów cukrowych, czy po prostu używając szczoteczki do zębów. Będzie to idealna 'baza' pod taki balsam, który wchłonie się szybko. Ja na dzień maluję usta pomadkami, czy innymi kolorowymi produktami. Na noc zawsze na usta nakładam ten balsam. Zdarza się też, że stosuję go i na dzień, kiedy nie mam makijażu i siedzę w domu ;) W moim wypadku nie jest to niehigieniczne, nakładam go palcem, ale zawsze najpierw myję ręce, wtedy bakterie nie będą się tam gnieździć. Balsam daje uczucie świeżości i delikatnego ochłodzenia. Sprawdza się więc idealnie na upały.
Jak z trwałością ? - Rano po przebudzeniu jeszcze jest na ustach, co było dla mnie zaskakujące. Nie mam problemów z zajadami, czy opryszczką, ale wiem, że u wielu dziewczyn z takimi problemami, ten balsam sobie świetnie radzi. U mnie bardzo pomógł, gdyż likwiduje suche skórki na ustach, co od zawsze było moim problemem. Pamiętajcie, że nawet najdroższy produkt do ust ( szczególnie matowy ) nie będzie wyglądał dobrze, na niezadbanych ustach. Więc jeśli szukacie czegoś taniego i dobrego, to polecam Wam ten produkt !





Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji ust? Lubicie CARMEX ?

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. Niedawno wygrałam go w rozdaniu, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Mój czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest właśnie mój ulubieniec do ust:) nawilża najlepiej ze wszystkich balsamów które do tej pory używałam. Do tego uwielbiam ten chłodzący efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą wersję carmexa, polecam też maść z witaminą a , na popękane usta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mi się poszczęściło i wpadły dwa w moje zbiory, ale w tubkach, zobaczymy jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również używam :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam znam, lubię choć jak dla mnie cudów nie robi na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jakiś balsam żurawinowy z TBS , ale mówiąc szczerze nakładam go jak mi się przypomni heh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam carmex nie rozstaje sie z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten balsam właśnie na ustach :) Lubie go!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Carmexa, mam tego w sztyfcie, nie znam lepszej pomadki pielęgnującej usta <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Carmex również, chociaż mnie towarzyszy od początku mojej kariery ten wiśniowy w tubce. Każdy sie nim zachwyca i bardziej higieniczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wkurzał mnie ten efekt mięty na ustach i no cóż używałam go do momentu, w którym się zassał i już nie mogłam odkręcić słoiczka:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.