='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 6 lipca 2014

** Imprezowy makijaż dla początkujących ( KROK PO KROKU ) **

Dzisiaj mam dla Was tutorial do bardzo łatwego makijażu. W sam raz na jakąś letnią imprezę. Wystarczy, że macie 3 odcienie cieni do powiek i jakieś 2 pędzelki do makijażu. Starałam się go jak najprościej wykonać, żeby nawet ci najbardziej początkujący sobie poradzili. Jako, że mam opadające powieki, makijaż też muszę do tego dostosować, więc jeśli macie taki sam problem, zapraszam do dalszego czytania !




Zaczynamy !


#1 Twarz już mam gotową: bb z Eveline, puder sypki Manhattan, puder brązujący Vipera, rozświetlacz Bell, korektor pod oczy Eveline, brwi cień z Inglota, baza pod cienie Ingrid, stuczne piegi zrobiłam dzięki mieszance Duraline z brązowym cieniem sypkim.
Blisko linii górnych rzęs rysuję niezbyt grubą kreskę. Wykorzystuję w tym celu brązową kredkę do oczu marki essence. Można użyć też czarnego koloru, będzie wtedy mocniejszy efekt.
#2 Na kredkę oraz wyżej stopniowo cieniując, nakładam płaskim pędzelkiem z Rossmann, matowy brązowy cień. Górną granicę rozcieram za pomocą innego czystego pędzelka. Pamiętajcie, żeby na nieruchomej części również znajdował się pigment, szczególnie jeśli macie opadające powieki.
#3 Teraz użyjemy drugiego koloru. Ja wybrałam szary cień z paletki do smoky eye marki essence. Ma bardzo dobre krycie, a dzięki metalicznemu wykończeniu, ładnie rozświetli całość. W tym wypadku znów musimy rozetrzeć całość.
#4 Na dolną powiekę nakładam ten sam szary odcień. Używam mniejszego pędzelka z Hakuro, ale śmiało można się posłużyć tym samym, co na górnej powiece.
#5 Na koniec wewnętrzny kącik oka rozświetlam jasnym cieniem z tej samej paletki marki essence.
#6 Rzęsy tuszuję i przyklejam połówki rzęs BPS. Gotowe !
Na ustach mam matowy błyszczyk essence.







I to już wszystko. Mam nadzieję, że moja propozycja makijażu na imprezę komuś się przyda !

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. ładne połączenie noo i zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak bym pewnie nie dała rady tego zrobić hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, jest naprawdę łatwy ! ;)

      Usuń
  3. Świetny makijaż ;) masz urocze piegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Piegi są sztuczne, ale jakoś mi się spodobały ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory! Aczkolwiek ja na imprezy wole ciemniejsze makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo fajne, gdyby nie te piegi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz piegów ? Przecież one wyglądają tak naturalnie i dodają letniej atmosfery ;)

      Usuń
    2. Wielu facetom się podobają piegi u dziewczyn/pań, wiem, bo sama często słyszałam to od nich :) Moim zdaniem piegi są ładne jeśli komuś pasują, bo niektórym nie pasują. Tobie Martyko pasują, bo chyba naturalnych troche masz ;)

      Usuń
  6. ja się jakoś ze srebra wyleczyłam aczkolwiek w tej postaci bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta maja super odcień. Do oka dodałabym jeszcze kreskę, skoro ma być to makijaż imprezowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, brakuje trochę kreski.
      Ale piegi są urocze :-)

      Usuń
    2. Nie wszystkim pasuje w kreskach, szczególnie jak się ma opadające powieki ;)

      Usuń
    3. U mnie kreski nie za ładnie wyglądają, muszę je robić tak jak tutaj, blisko linii rzęs.. ze względu na moją opadającą powiekę ;)

      Usuń
  8. Makijaż śliczny! Usta wyglądają tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.