='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 28 lipca 2014

** CZERWONA FARBKA DO UST BORN PRETTY STORE **

W jednym z moich poprzednich makijaży użyłam farbki do ust z Born Pretty Store , pokazałam ją również w ulubieńcach miesiąca i wzbudziła duże zainteresowanie. Powiem szczerze, że nie dziwi mnie to, bo sama byłam ciekawa, jak ten produkt spisze się na moich ustach. Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawdziła, to zapraszam do dalszego czytania !







W pudełku otrzymałam farbkę i pędzelek, dzięki któremu można ją precyzyjnie nałożyć. Koszt nie jest wysoki, bo około 10 zł, a przesyłka darmowa. Jej masa to 19g, więc całkiem sporo. Do wyboru jest aż 8 kolorów, można je dowolnie miskować, dzięki czemu uzyskamy wymarzone odcienie. Można je stosować jako pomadka, błyszczyk, czy cień do powiek. Fajnie jest to pokazane na stronie z aukcją produktu: TUTAJ . Konsystencja jest dość kremowa, łatwo nakłada się farbkę na usta. Ja oczywiście wybrałam kolor czerwony, bo od razu wpadł mi w oko. Pigmentacja jest zaskakująco dobra. Pięknie i równomiernie się rozkłada. Długo się trzyma na ustach. Wykończenie jest delikatnie mokre, ale sam kolorek jest matowy. Ściera się równomiernie, nie powstaje efekt brzydko obrysowanych ust - jeśli wiecie co mam na myśli. Moim zdaniem, że jak za taką cenę, produkt jest naprawdę godny uwagi !




Ten produkt, jak i wiele innych ciekawych tego typu kosmetyków zakupicie na stronie Born Pretty Store, która jest już pewnie dobrze znana. Jeśli ktoś miałby ochotę kupić taką farbkę, to polecam skorzystać z kodu promocyjnego 10% : CNBQ10



I to już wszystko, co chciałam Wam napisać na temat tej farbki. Moim zdaniem przyda się każdemu, jest wiele kolorów, więc można szaleć do woli !
Co o niej myślicie ? Może już posiadacie swoje farbki ?

Pozdrawiam
Martyna





13 komentarzy:

  1. Szczerze, pierwszy raz widzę farbkę do ust :) Ale ślicznie wygląda, mimo, że wolę maty, to ten produkt mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie prezentuje się na ustach i ma ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, uwielbiam czerwony. Ta farbka może być fajną odskocznią od standardowych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest świeeeetna!! <3 Z chęcią bym wszyskie przygarnęła ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.