='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 30 lipca 2014

**ALL ABOUT MISS ATLANTICE MAKEUP **

Na moim fanpage'u pokazałam niedawno zapowiedź tego posta z makijażem. Tak jak myślałyście, to coś w odcieniu niebieskim. Robiąc ten makijaż koncepcja nie była taka, ale wyszło jak wyszło. Nie jest nawet taki mocny, jak na letni wieczór, ale przecież kto lubi mocne smoky eye na co dzień. Odrobina koloru zgaszona brązami, będzie świetna dla brązowookich. Robiłam tutaj głównie test tego niebieskiego cienia z essence, bo robiąc swatch wydawał mi się mało napigmentowany, ale jak widać na oku całkiem fajnie sobie poradził :) Ten brzoskwiniowy kolor to nie cień, a róż do policzków. Zaś na ustach mam też róż do policzków, ale taki w sztywcie. Trochę pomieszane te kosmetyki w dzisiejszym makijażu, ale jak widzicie zawsze można pokombinować !











Produkty, które użyłam:
Twarz:
Pierre Rene skin balance nr 20 i 21 zmieszane

Puder Kompaktowy Pierre Rene 03
Bronzer MIYO
Róż w sztywcie Essence
Brwi:
Zestaw do stylizacji brwi Pierre Rene
Oczy:
Cień do powiek Essence Miss Atlantice 71
Róż do policzków Bell
Earthnicity minerals Chocolate
Au Naturel Sleek szary cień
Maskara niebieska Essence
Cień z paletki All abut nude Essence
Usta:
Róż w sztywcie Essence

I to już  wszystko, co Wam chciałam pokazać :) Może komuś przyda się taka inspiracja !

Pozdrawiam
Martyna

6 komentarzy:

  1. super tło, bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest szał! Cudowny makijaż! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż :) Bardzo mi sie podoba, ale nie wiem czemu zielony kolor bluzki mi tu nie za bardzo pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) masz rację :) tak to jest, jak się siedzi w domu ubranym 'po roboczemu' i nagle przyjdzie myśl - Zrobię makijaż na bloga :P haha, wychodząc z domu pewnie bym się przebrała odpowiednio !

      Usuń
  4. bardzo fajny pomysł na kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.