='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 16 czerwca 2014

** Szybki i łatwy makijaż na wieczór **

Dzisiaj mam dla Was taką prostą propozycję makijażu na wieczór - ale śmiało można tak wyjść na miasto. Bardzo podobny do makijażu inspirowanego L.D. Rey , który niedawno miałyście okazję tutaj oglądać. Nie zrobiłam tutorialu, bo właściwie nie ma takiej potrzeby. Jedyną fiolozofią jest tutaj kreska namalowana za pomocą żelowego eyelinera essence zmieszanego z odrobiną Duraline. Na powiece górnej znalazło się kilka odcieni brązu, a wewnętrzny kącik delikatnie rozświetliłam. Na usta nałożyłam brązową kredkę do brwi, bo tak mi się spodobało, ale możecie użyć dowolnego produktu. Zapraszam do oglądania zdjęć. Nie mam ich za wiele, bo po prostu zrobiłam je przed wyjściem :)


Pamiętajcie, że z kreską trzeba ostrożnie, jeśli macie tak jak ja - opadające powieki. To już jest absolutne szaleństwo , na jakie mogę sobie pozwolić przy moim kształcie oka.






Jestem ciekawa, czy stawiacie wieczorem na smoky eye, czy wolicie taką prostą kreskę?

Pozdrawiam
Martyna

21 komentarzy:

  1. Idealna kreska, szkoda, że nie umiem takiej zrobić. Usta mi się niestety nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Racja, usta już w zależności od upodobań, jak pisałam.

      Usuń
  2. Mi też usta tu nie pasują. Chyba bardziej pasowałaby mi czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja usta bym zrobiła na inny kolor, a makijaż oka bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie! :) Super kreska i nie przesadzona!
    Ja niestety mam oczy lzawiace bez konca i po godzinie jestem rozmazana... ech.
    Bardzo mi sie podoba!
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż oka, podziwiam Cię za okiełznanie powieki, będę podaptrywać w weekend i cwiczyć do Twoich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż, na każda okazję, a usta genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mogę powiedzieć to WOW! Idealnie podkreślone oczy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, elegancki i powiedziałabym, że wręcz zmysłowy. Jednakże usta jak dla mnie za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kreska - to zdecydowanie uniwersalny makijaż, nie tylko na wieczór, dlatego tak bardzo go lubię :) A ten eyeliner z Essence jest dobry, jak oceniasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !
      jeśli chodzi o ten eyeliner, to on po jakimś czasie zrobił się suchy i nie chciał malować, a sam nałożony na oko czasami się odbijał na powiece, więc zawsze dodaję do niego z 2 krople Duraline i wtedy jest idealny ;) !

      Usuń
  10. Piękny makijaż!
    Ja niestety też z kreską poszaleć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż, elegancki ale nieco smutny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie dlatego, że się nie uśmiecham na żadnym zdjęciu ;P

      Usuń
  12. cóż, musisz zdecydowanie jeszcze popracować nad kreską dopasowując ją do kształtu swojego oka :) bo niestety nie do każdego oka pasuje, a ta jest zdecydowanie dla Ciebie za gruba "od dołu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba malowanie mojego oka opanowałam już na dobrym poziomie, jeśli chodzi o dopasowanie do jego kształtu, tutaj chciałam połączyć górę z dołem,żeby było inaczej niż zawsze.. ale nie wszystkim się musi podobać ;)

      Usuń
  13. uwielbiam czarne kreski na powiekach! i bardzo ładnie komponują się z tymi ciemnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.