='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 17 czerwca 2014

** Słoneczny makijaż na lato **

Dzisiejsza propozycja makijażu jest zdecydowanie dla tych odważniejszych. Ostatnio bardzo spodobały mi się neony z paletki Acid Sleek'a, więc używam ich bardzo często. Jeśli macie ochotę, to zapraszam do stworzenia podobnego makijażu, na jakąś szaloną letnią imprezkę nad morzem. Na pewno zwrócicie na siebie uwagę. Można oczywiście dowolnie kombinować z kolorami, jak Wam pasuje. Od razu piszę, jak zrobiłam usta, żebyście wiedziały - otóż jako bazy użyłam po prostu białej kredki, a na nią nałożyłam odpowiednie kolory cieni i gotowe ! Zapraszam do oglądania zdjęć ;)













Jestem ciekawa, co sądzicie o tej mojej kolorowej propozycji;) Początkowo miał to być makijaż na konkurs, w którym już i tak wzięłam udział z innym makijażem, ale zapomniałam zrobić zdjęcia z karteczką ;)

Lubicie takie kolorki w makijażu?

Pozdrawiam
Martyna

20 komentarzy:

  1. Usta zwracają ogromną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odwazne. Samej siebie nie widze w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, cudne neonowe barwy, przypominasz mi trochę Khloe Kardashian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;)
      Pewnie nie uwierzysz, ale już w moich początkowych postach niektóre dziewczyny mi to pisały, może coś w tym jest ;)

      Usuń
  4. Ekstra!! :) Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny party make up! Bardzo mi sie podoba efekt!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubi takie szalone odcienie ;) !

      Usuń
  7. ale mega ! zakochalam sie , usta oczy no bajka !!
    s powiedz mi co za biel masz na paznokciach , ze jest taka idealna nie przeswitujaca jak wiekszosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !! ;)
      ta biel jest od Miss X, w zakładce 'paznokcie' poszukaj posta na temat tego lakieru ;) Ja go bardzo polubiłam !!

      Usuń
  8. Ktoś tu ostatnio szaleje z kolorkami! Jest cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, w końcu lato idzie ;) hehe
      dziękuję :*

      Usuń
  9. OMG looks perfect - it`s really amazing!!

    Love, Aline
    http://www.fashionzauber.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent do szalonych kolorów na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. łoł świetny efekt!

    zapraszam do siebie przerabiam ubrania może coś Cię zaciekawi ;)
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.