='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 4 czerwca 2014

** PEELING CUKROWY Z NASIONAMI TRUSKAWKI Nacomi , Etnospa **

Jeśli lubicie naturalne produkty, to peeling, o którym dzisiaj mowa powinien Was zainteresować. Mam na myśli peeling firmy Nacomi, mój pochodzi ze sklepu etnospa.pl. Zapraszam do dalszego czytania!


Informacje ogólne:

  • firma: Nacomi
  • nazwa: PEELING CUKROWY Z NASIONAMI TRUSKAWKI 
  • cena: ok. 38zł
  • pojemność: 200 ml
  • dostępność: etnospa.pl ( tutaj )



Od producenta:
Naturalny peeling do ciała z olejem arganowym i nasionami truskawek. Odmładzający peeling dzieki zawartości naturalnych składników, takich jak: masło shea, olej arganowy i truskawki, działa nawilżająco, ujędrniająco i uelastycznia skórę. Ciało nabiera sprężystości i witalności. 
Stosowanie: Nabierz odrobinę peelingu i rozetrzyj kolistymi ruchami na ciele, następnie spłucz. Na skórze pozostanie delikatna warstwa balsamu, pielęgnującego Twoje ciało po kąpieli. 
Skład: Sucrose, Butylospermum parkii, Argania spinosa kernel oil, Tocopheryl acetate, Strawberry seeds



Moja opinia:
Produkt jest naprawdę przyjemny. Podoba mi się jego zapach, jest delikatny, owocowy. Dzięki swej formule bardzo dobrze zdziera martwy naskórek. Główną zaletą tego peelingu jest to, że nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy na skórze, po użyciu. Jeśli macie okazję, to wypróbujcie, bo naprawdę warto !


Miałyście już ten peeling? Polecacie jakieś inne produkty tego typu?

Pozdrawiam
Martyna

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam owocowe zapachy. Ciekawy peeling tylko troszkę za drogi jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam. Bosko pachnie truskawkami i świetnie peelinguje :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko i na temat :D Peeling wygląda super, a te truskawki na opakowaniu są dobrym kusicielem :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się rozpisywać, skoro peeling robi to, co ma robić i za to go lubię ;)

      Usuń
  4. Słyszałam już o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale ten truskawkowy zapach jest bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam tego peelingu, fajnie, że się sprawdził i przy okazji ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam od nich peelingi-cudne są!!!Ja miałam z poziomki -zapach przepięknyyyyyyyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wygląda, tylko szkoda, że jest cukrowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być dość ciekawym produktem - ciekawe jak sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.