='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 8 czerwca 2014

** Mój makijaż na Ambasadorkę Marki Pierre Rene & Miyo **

Jak pewnie wiecie, Pierre Rene ogłosiło po raz kolejny konkurs na ambasadorkę ich marki. Stwierdziłam, że warto spróbować i zrobiłam makijaż, który nada się nawet na wyjście, bo nie chciałam przesadzić ;) W zeszłym roku, gdy tematem była  'czerń i biel ' też wzięłam udział. Jeśli chcecie go zobaczyć, to poszukajcie w zakładce ' makeup '. Tym razem zadanie polegało na stworzeniu makijażu na twarzy i jego szkic na face charcie. Pierwszy raz zrobiłam mój makijaż na face charcie, więc nie jest idealnie ;P Połączyłam moje ulubione kolorki i wyszło takie coś. Zapraszam do oglądania zdjęć !










Jestem ciekawa, co myślicie o tym makijażu ?

Pozdrawiam
Martyna 

18 komentarzy:

  1. Makijaż przyciąga oko, jest bardzo wyrazisty, ale zdecydowanie nie w moich kolorach ;) Mi nie pasują takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem jak najbardziej na tak :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zachwycona, cudowny jest, piekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Cb kciuki bo makijaż jest naprawdę prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz wygrać! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż i te limonkowe paznkietki, cudene są :D Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne to masz! trzymam kciuki :) Świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż ! Ja też się skusiłam na tegoroczną edycję :D ale po zobaczeniu Twojej pracy już mam całą swoją grupę dziewczyn na które stawiam że wygrają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, makijaż genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywny, tyle energii dodaje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.