='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 27 czerwca 2014

** MIX ZDJĘĆ - mini haul zakupowy - NOWOŚCI **

Dzisiaj bardzo luźny post. Sama lubię oglądać tego typu notki u Was, więc postanowiłam pokazać Wam, co 'ciekawego' działo się u mnie w ostatnim czasie. Kilka nowości i wiele zdjęć, które ostatnio zrobiłam w moim ogrodzie . Miłego oglądania ;)




Zacznę od zdjęć, które zrobiłam mojemu małemu koledze z ogrodu. Model pozował mi kilka minut, więc został obfocony z każdej strony, a ja wybrałam dla Was najlepsze ujęcia.







Reszta zdjęć, to po prostu przypadkowe kwiatki, krzaki i kaktusy  :)



















Teraz czas na Fadowskiego ;) I tak - on mi też pozuje !







Dla wszystkich zwolenników babeczek też coś mam. Na spotkaniu blogerek otrzymałyśmy zestaw różnych słodkości do zrobienia od gellve foodcare.pl. Jako pierwsze poszły babeczki, które robiłam z siostrą. Były naprawdę banalne, jeśli chodzi o przygotowanie ;) Były naprawdę pyszne, zrezygnowałyśmy tylko z tych śmiesznych uszek. Czyż nie wyglądają pysznie?








Jako bonus naleśniki!!




Ostatnio znowu wzięło mnie na granie, więc Natalia ma niezłą rozróbę za ścianą, dzięki mnie ;P


A takie piękne zaproszenie dzisiaj dostałam ;)


Mój kosmiczny kaktus:


Dzisiaj był bardzo radosny dzień, nie tylko koniec szkoły, ale przyszła do nas paczka od Pani Dagny, która niestety nie mogła się pojawić na naszym spotkaniu, ale pięknie nam wynagrodziła swa nieobecność :) soraya.pl


A tutaj kilka ubraniowych nowości :)










Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Jestem ciekawa, czy lubicie tutaj takie posty? Może mają się częściej pojawiać?

Pozdrawiam
Martyna

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam też na mój Instagram ;) TUTAJ


32 komentarze:

  1. Mnie takiż ptasior odwiedza regularnie zimą:)Teraz mam innego delikwenta który kpi ze mnie pojawiając się tylko wtenczas kiedy nie mam pod ręką aparatu:)
    Zdjęcia piękne, orzech Twój chyba takich samych rozmiarów jak mój. Psiak przeuroczy:)
    Ostatnia bluzka wydaje mi się ze bardzo do Ciebie pasuje, jakoś tak właśnie kolorowo i z blaskiem mi się kojarzysz:)To chyba dzięki Twoim czarodziejskim makijażom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;P ten kos teraz cały czas mnie odwiedza i jest podejrzanie odważny :)
      to mój drugi orzech, pewnie orzeszki wyda na świat za jakieś 10 lat, ale co tam ;P
      Po tych moich ostatnich makijażach, to na pewno kolorowo się kojarzę :)

      Usuń
  2. Babeczki wyglądają apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pierzastego przyjaciela i fajnych ciuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zaproszenie jest swietne :) Twoj aparat robi dobte zbilizenia moim w zyciu bym nie uchwycilabym kwiatu.

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny :) Marzy mi się lustrzanka, ale co zrobić ;P Muszę sobie radzić moim aparacikiem ;)

      Usuń
  5. Ale mi smaka na naleśniki zrobiłaś! Już dawno nie jadłam, a zwłaszcza takiego ładnie zrobionego z chrupiącymi krawędziami. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm babeczki ostatnia bluzka tez chce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam takie posty, koniecznie wstawiaj je częściej! Piękne zdjęcia robisz :) A te babeczki wyglądają pysznie, już nie mogę się doczekać, aż upiekę moje w wersji z samochodzikami, haha :D<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, na pewno będą takie posty ^^ dzięki :*
      Babeczki były pyszne, a Natalia ma też te autka, więc będziemy próbować ;)

      Usuń
  8. lovely photos <3

    x Maria
    New outfit post up on my blog
    featuring MY NEW FLORAL DRESS

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci siostra, że te muffinki wyszły nam przepyszne. A zdjęcia Kosa są fenomenalne. W ogóle Twe zdjęcie wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kos <3. Piesek śliczny, loczkowany:D. Na babeczki to narobiłaś mi ochoty, zastanawiam się jak smakuje ten różowy krem.

    A kaktus jak jakiś kosmita z filmu sci-fi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, czasami mam ochotę mu te loczki na krótko zestrzyc, bo starsznie się plątają ;P
      Ten krem jest o smaku truskawek ;) Na prawdę pyszny !
      Racja, kaktus jest śmieszny :)

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że częściej będzie można u Ciebie zobaczyć takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! :) Uwielbiam takie posty :) a cekinowy top CUDO! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały ! Dzięki :)
      Ten top udało mi się kupić za 8 zł ^^

      Usuń
  13. piękne zdjęcia, piesek kochany, a przez babeczki muszę otworzyć bombonierkę, która leży obok:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój Biszkopt ma identyczne futerko na łapkach. Babeczki urocze, na pewno smaczne. Mam tą serię Body Diet, szczególnie mą uwagę przykuł produkt do biustu, właśnie testuję ;) Naleśnikami narobiłaś mi sporej ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ogród piękny i jaki wypielęgnowany :D
    u mnie zaraza: pełno ślimaków, mszyc i innego robactwa :P
    piesek cudny, ciuszki też i wszystko w zasadzie mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz pięknych modeli :) piesek najpiękniejszy :)
    Nowości jak talala same cudeńka :) post bardzo fajny^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjecia :) CIekawy post, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile zdjęć! Aż miło oglądać! ;) Wszystkie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.