='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 6 czerwca 2014

** Makijaż inspirowany - LANA DEL REY; czyli kredka Lancome i błyszczyk FUSIONBEAUTY w akcji **

Dzisiaj kolejny makijaż, tym razem inspirowany makijażem Lany Del Rey. Nie mam jednak jej urody, a kształt oka zupełnie się różni - mimo to, postanowiłam wykonać jej makijaż, ale przystosowany do mnie ;) Mam nadzieję, że Was nie jest aż tak strasznie . Główną rolę w tym makijażu stanowi naturanie podkreślający usta błyszczyk FusionBeauty Lip FusionXL, a na oku całą robotę załatwiła kredka Lancome w kolorze czarnym, którą lubię za to, że nie odbija się na powiece i jest bardzo dobrze napigmentowana. Zapraszam więc o oglądania zdjęć ! P.S. Poniżej ja i mój nieudolny Paint ;P














Mam nadzieję, że makijaż jest choć troszkę podobny ;) Miłego wieczoru !
Co sądzicie o tym makijażu?

Pozdrawiam
Martyna

29 komentarzy:

  1. Genialny ten makijaż :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Śliczne usta i oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :)) Super Ci wyszedł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, widać inspirację!!! Rozwijasz się w ekspresowym tempie Kochana :-*:-*:-* <3
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć z Twoich ust ! ;) dziękuję :*

      Usuń
  5. Przepieknie! Zgadzam sie z opiniami! :)
    Boskie oczy!
    I pszczolka tez niczego sobie!
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci :) Oko perfekcyjne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne oczy *-* pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż:)
    Bardzo ci pasuje :)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest świetny wyglądasz w nim cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To oko jest cudowne!Napatrzeć się nie mogę :)
    Wyszło Ci naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne oczy !! Rewelacyjny makijaż :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjecia <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mu się podoba ;-) super zdjęcia. .... uwielbiam Lane Del Rey.. śliczna jest. ... a Twój makijaż wyszedł imponująco; )

    OdpowiedzUsuń
  14. No no makijaż wyszedł świetny ;] Kreska przyciąga uwagę, świetnie dopracowana;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie Ci wyszło! to mój idealny makijaż dzienny!

    OdpowiedzUsuń
  16. No świetnie go odzwierciedliłaś! Porównanie budzi zachwyt - miałam wątpliwości, który make up lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym mega Ci pasuje, moja siostra wystraszyła się osy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba:) z chęcią bym go wypróbowała na sobie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.