='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 10 czerwca 2014

** KOLOROWO - NA LATO - mój makijaż na konkurs u Fokusnamiszmasz **

Dzisiaj znowu makijaż. Ostatnio robię coraz więcej makijaży na blog, bo mam coraz to więcej pomysłów. Tym razem jest to moja praca na konkurs u Fokusowanej - z bloga: fokusnamiszmasz.blogspot.co.uk, Ania posiada też swój kanał na YT - który osobiście bardzo lubię, z chęcią słucham tego, co ma do powiedzenia - a mówi bardzo ciekawie. Polecam ! ;) Zapraszam Was do oglądania zdjęć mojej pracy !
















Jeśli makijaż się Wam spodobał i chciałybyście mi pomóc - to zapraszam Was do lajkowania mojej pracy na fanpage-u Ani.** LINK DO ZDJĘCIA : TUTAJ  **

Pozdrawiam
Martyna

36 komentarzy:

  1. Ach te Twoje kolorowe makijaże ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakoś mi się spodobały takie kolorowe ^^

      Usuń
  2. Tak kolorowo i też ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię w takim mega kolorowym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaż!!!!!
    I białe pazurki! uwielbiam do opalenizny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy makijaż i powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, colour explosion! Looks great!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te usta są czaderskie, świetne kolory, nie mogę się na nie napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dalas czadu! uwielbiam takie makijaze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa ! ;)

      Usuń
  9. Nikt mnie nie powstrzyma, zeby go nie zalajkować!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny!! usta cudowne, podoba mi się, że dałaś do tego szarość, świetnie wszystko się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż jest piękny!
    dziekuje za zgłoszenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością wzięłam udział !
      Dziękuję :*

      Usuń
  12. Pięknie! Martyna, ostatnio zadziwiasz mnie za każdym razem <3 Świetnie, po prostu rewelacja! Lecę klikać w zdjęcie konkursowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę ;) Staram się :*
      Dzięki !

      Usuń
  13. świetnie:)!
    zapraszam do siebie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czym robiłaś usta? ;) świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako bazy użyłam białej kredki do oczu - z essence, a na nią nałożyłam neonowe kolory z paletki Sleek Acid ;)
    Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo oryginalny, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega kolorowy, ale bardzo ładnie połacznie i rozblędowanie :) Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.