='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 25 czerwca 2014

** EYELINER W ŻELU e-naturalne **

Dzisiaj kilka słów na temat żelowych eyelinerów, które można nabyć na stronie e-naturalne.pl . Są tanie jak barszcz, bo za niecałe 8 zł zyskujemy aż cztery pojemniczki ! Czy się sprawdzają >> o tym przekonacie się, czytając dalej ;)


Informacje ogólne:

  • nazwa: Eyeliner w żelu e-naturalne
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność: e-naturalne.pl
  • kolory: dowolne, w zależności od wybranych pigmentów
Co jest potrzebne, żeby zrobić takie eyelinery? :
Skład zestawu odpowiedniego do przygotowania 50 g eyelinera (czyli 2-3 eyelinery):
FAZA A
Guma ksantanowa – 0,8 g
Woda – 14,5 g (niezawarta w zestawie)
Konserwant naturalny – 0,2 g
FAZA B
Gliceryna – 3 g
Woda – 21,5 g (niezawarta w zestawie)
Pigmenty – 10 g (niezawarte w zestawie)
Dodatkowo zestaw zawiera:
Szpatułkę
Pipetę
Naklejkę
Plastikowe pudełeczko 20 g w komplecie – 3 szt.
Ilość wszystkich składników zestawu jest dokładnie odmierzona.
Barwnikami można w dowolny sposób operować. Można także łączyć pigmenty matowe wraz z perłowymi (mikami). Otrzymamy w ten sposób niepowtarzalny kosmetyk o nasyconym kolorze z odcieniem perłowym.
Dodatkowe elementy (niezawarte w zestawie):
Woda (destylowana, demineralizowana) – 14,5 g + 21,5 g (odmierzyć załączoną pipetą lub naczyniem miarowym)
Pigmenty – 10 g
Zestaw nie zawiera pigmentów. Ilość pigmentów stosowanych w recepturze: do 20% (czyli na 50 g eyelinera – do 10 g pigmentów)

Jak wykonać eyeliner w żelu?:
Sprawdzenie kompletności otrzymanego zestawu.
Przygotowanie stanowiska pracy z zachowaniem podstawowych zasad higieny oraz dodatkowych elementów niezawartych w zestawie: woda, pigmenty.
W pierwszym naczyniu (zlewce) przygotowujemy roztwór gumy ksantanowej, czyli składniki fazy A dokładnie ze sobą łączymy, mieszając do uzyskania jednolitego żelu.
Do drugiego naczynia (zlewki) dodajemy wszystkie składniki Fazy B. Mieszamy do uzyskania jednolitego płynu.
Następnie łączymy ze sobą oba roztwory, mieszając je dokładnie aż do uzyskania jednolitej masy.
Przekładamy eyeliner do pudełeczka.
Eyeliner jest gotowy do użycia.
Przechowywanie:
W temp. pokojowej do 25 °C. W szczelnie zamkniętym opakowaniu.
Termin ważności zestawu:
Nie mniej niż 6 miesięcy.




Od producenta:
Eyeliner w żelu oparty jest na naturalnych składnikach, zapewnia perfekcyjny makijaż oka oraz podkreśla głębie kobiecego spojrzenia. Nasz kosmetyk posiada gęstą, żelową konsystencję, co ułatwia wykonanie idealnej kreski za jednym pociągnięciem pędzelka, mimo to zasycha na powiece zaraz po aplikacji.
Guma ksantanowa to doskonały hydrokoloid nadający wyrobom odpowiednią gęstość i stabilność. Roztwory ksantanu mają wysoką lepkość i są znakomitym surowcem do produkcji zawiesin.
Gliceryna ma doskonałe właściwości łagodzące, idealnie nawilża przesuszony naskórek.
Konserwant naturalny - jego zadaniem jest przeciwdziałanie powstawaniu zanieczyszczeń mikrobiologicznych prowadzących do zepsucia się kosmetyku, działa bardziej łagodnie w porównaniu do tradycyjnych środków konserwujących.




Moja opinia:
Produkt jest dziecinnie łatwy, jeśli chodzi o samo wykonanie, także tym się nie przejmujcie. Wystarczy wszystko wymieszać i gotowe. Linery mają postać trochę nietypową. Są dosłownie żelowe. Jakby galaretko - kisiel - tak bym to opisała :P Nakładam je za pomocą zwykłego pędzelka skośnego. Jak widzicie na zdjęciach, moje trzęsące się ręce dały się we znaki i  nie zrobiłam tego wzorku idealnie, no ale trudno . Są bardzo dobrze napigmentowane, ale z trwałością nie jest tak kolorowo. Na moich opadających powiekach nie przeżyją całego dnia. Uważam, że za taką cenę jakość jest zadowalająca, podoba mi się to, że aż tyle produktu otrzymujemy, można wtedy komuś sprezentować ;) Nie polecam jednak,  jeśli szukacie czegoś bardzo mocnego, co będzie się trzymało bardzo długo !



Robiłyście już sobie same eyeliner? Co myślicie o tych?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że e-naturalnie ma w swojej ofercie takie produkty. Nic dziwnego, w końcu już dawno nic u nich nie zamawiałam :) Szkoda, że nie utrzyma się na powiece cały dzień. U mnie pewnie raczej też by się nie sprawdził :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi robionymi eyelinerami :) Mimo wszystko wolę chyba te gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna sprawa, szkoda tylko, że z trwałością tak kiepsko, jednak za taką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze szkoda, że z trwałością tak słabo ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. moze i robiłabym sama gdybym umiala sie nimi poslugiwac, jakos eyelinery w zelu mnie nie przekonuja..
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  6. sweeeet!!!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam sama eyelineru ;) nie przepadam za eyelinerami w żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś lubiłam i używałam takiej formy, ale teraz po doświadczeniu boje się, że szybko zaschnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie właśnie najważniejsza jest trwałość, no i moja ulubiona wersja to po prostu kałamarz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jednak nie dla mnie :)
    Nie chce mi się robić takich kosmetyków, wolę gotowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.