='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 28 czerwca 2014

** ESSENCE color & go , effect nail polish, EVELINE X-TREME GEL EFFECT **

Powiem szczerze, że mam bardzo mało lakierów firmy essecne. Te które widzicie tu dzisiaj otrzymałam ostatnio na spotkaniu blogerek. Byłam bardzo ciekawa, jak się sprawdzą, więc od razu pomalowałam nimi paznokcie. Jak widzicie zostały drastycznie skrócone, ale tak mi łatwiej się gra na gitarze ;)
Nie wiem, czy to zasługa top coat'u z Eveline, ale lakier trzymał się 5 dni bez zarzutu ! Bardzo się z tego cieszę, dodatkowo wszystkie lakiery szybko schną i nic się na nich niepotrzebnego nie odbiło . Moim zdaniem, nawet jak na perłowe wykończenie, całość bardzo ładnie się prezentuje. Bardzo mi to pasuje na letnie imprezy. Zapraszam więc do oglądania zdjęć ;)














Jestem ciekawa, co sądzicie o takim połączeniu ! Może polecacie jakieś inne lakiery tej firmy?

Pozdrawiam
Martyna

28 komentarzy:

  1. jest szał ;) powiedziałabym ...galaktycznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu jak zobaczyłam miniaturkę na facebooku wiedziałam, że to splash :D Uwielbiam ten lakier, ale mógłby się dłużej utrzymywać na pazurkach - bynajmniej moich, bo u Ciebie sporo wytrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być nudno ;) W takim razie, u mnie trwałość zawdzięczam top coat'owi Eveline ;)

      Usuń
  3. Genialnie prezentuje się w rzeczywistości jak i na twoich zdjęciach, a pierwsza fotka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne połączenie, chociaż ja w takim wykończeniu nie czuję się zbyt dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier :D
    Kosmiczny kolor - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe wykończenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjecia! Lakier także pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne i kosmiczne!Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie od razu przyciągnęło moją uwagę:)
    Kolor i połączenie podobają mi się,, ja do essence zastrzeżeń nie mam, choć ich trwałość u mnie to max 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have the same nail polishes from essence, love the blue one!

    OdpowiedzUsuń
  11. łoł świetne ;)

    zapraszam http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. takie chromowe wykończenie ma z tego co widze :) kolor piękny bazowego

    OdpowiedzUsuń
  13. mam oba lakiery z Essence i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie lubię niebieskiego na paznokciach, ale ten lakier ma bardzo ciekawe wykończenie i wygląda naprawdę ładnie :)
    Zaciekawił mnie ten top coat z eveline, chyba nigdy wcześniej go nie widziałam ani w sklepie ani na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście imprezowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam go już gdzieś dzisiaj, fajny jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyszło! Mam ten śmieszny brokatowy top Essence, ale jeszcze nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.