='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 5 czerwca 2014

** EGZOTYCZNY MAKIJAŻ **

Dzisiaj wprowadzam Was w bardziej ciepłe klimaty. Lato się zbliża, więc mój 'makijażowy zmysł' każe mi robić coraz to bardziej kolorowe i zwariowane makijaże. Jest to kolejny z tych, w  których pewnie nie wyszłabym na miasto,ale może kogoś zainspiruję :) Połączyłam tutaj wiele zielonych odcieni z sypkich pigmentów oraz turkusik z Inglota. Na wewnętrzny kącik oka nałożyłam kompozycję neonów z paletki Acid Sleeka. Na ustach mam białą kredkę pokrytą mieszanką zielonych cieni. Zapraszam do oglądania zdjęć !












Mam nadzieję, że się nie nudziliście podczas oglądania zdjęć ;) Co powiecie na temat takich kolorowych kombinacji?

Pozdrawiam
Martyna

23 komentarze:

  1. WOW, ciekawy pomysł na makijaż :)
    najbardziej zaciekawiły mnie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale usta najbardziej zwracają na siebie uwagę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) to tylko zwykłe cienie, a tyle możliwości ^^

      Usuń
  3. Ten zielony neon <3 to sleekowy? :)) fajnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent kochana! Ogromny! Piękny makijaż, a usta wręcz zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny! Jak kolorowy ptak! :)
    Na ulice moze faktycznie nie, ale na jakas szalona impreze mozna sie skusic! :)
    xoxo
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Istne dzieło sztuki! <3 Strasznie mi się podoba ! oczko piękne a usta to już wgl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe arcydzieło :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły pomysł, szczególnie te zielona usta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ma być straszno, pięknie i jest, genialnie to zrobiłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wow genialny bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie! Podoba mi się ale na Tobie, ja bym ani nie potrafiła takiego zmalować ani nie umiala bym go "nosić" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW zdecydowanie EGZOTYCZNY MAKIJAŻ dodatkowo bardzo piękny:)))Usta zielone rewelka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Wglądasz jak Królowa Elfów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie i oryginalnie c: Podoba mi się.
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzy mi się z dżunglą :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo egzotyczny, zdjęcia świetne i jestem za większą ilością takich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile ja bym dała,żeby ktoś mnie tak umalował, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow i love it! it's so unique... i've never seen something like that before. the green lips are absolutely awesome!!:)

    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.