='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 20 czerwca 2014

** Błyszczyk do ust FUSIONBEAUTY Lipfusion XL 2x micro-injected collagen **

Jeśli jesteście fankami naturalnego makijażu i szukacie idealnego produktu na usta, który wydobędzie z nich naturalny kolor i powiększy je optycznie, to zapraszam do przeczytania tej recenzji! Błyszczyk FUSIONBEAUTY to zdecydowanie mój ulubieniec, więc chcę się z Wami podzielić moją opinią na jego temat :)


 Informacje ogólne:

  • firma: FUSIONBEAUTY
  • nazwa: Błyszczyk do ust FUSIONBEAUTY Lipfusion XL 2x micro-injected collagen
  • dostępność: lovenue.pl ( tutaj )
  • cena: ok. 126 zł


Od producenta: 
Markowy błyszczyk to podstawa zawartości każdej kobiecej kosmetyczki. Ten proponowany przez Lipfusion podbije serca zwłaszcza tych miłośniczek codziennej pielęgnacji, które pragną optycznie powiększyć usta, nadać im jedwabistej gładkości, a jednocześnie zadbać o nawilżenie. Lipfusion XL stworzony został w oparciu o nowatorską formułę wzbogaconą kolagenem i kwasem hialuronowym, dzięki której efekt "wydatnych warg" uzyskać można bez ingerencji skalpela! Wiążąc cząsteczki wody błyszczyk zapewnia długotrwały połysk i ochronę delikatnego naskórka. Stosowany na noc przyczyni się do znacznej poprawy wyglądu oraz kondycji ust. Kosmetyk można także nakładać na szminkę, by wydobyć jej kolor, chronić przed ścieraniem, a przede wszystkim pielęgnować to, co nadaje zmysłowość i powabu kobiecej twarzy.
Zawiera dużo więcej kolagenu niż inne błyszczyki, powiększa i nawilża usta na długi czas, usta są pełniejsze i gładsze, 4.4g/0.14oz, w składzie ma kolagen i kwas hialuronowy.






Moja opinia:
Byłam bardzo ciekawa, jak ten błyszczyk się u mnie spisze. Nie kosztuje przecież niewiele, więc coś w tym musiało być. Gdy pierwszy raz go nałożyłam na usta spodobało mi się jego działanie. Delikatnie je ochłodził i bardzo dobrze nawilżył. Mam problem z suchymi skórkami na ustach i mimo wielu peelingów często te 'suche' skórki się ujawniają, ale ten błyszczyk świetnie sobie z nimi radzi. Moje usta nie są zbyt ładne, więc ucieszyłam się, ponieważ ten produkt delikatnie je powiększył optycznie> na zdjęciach jak najlepiej starałam się Wam pokazać różnicę przed zastosowaniem i już po aplikacji. Znalazłam też w sieci informacje, że polubiła go sama Kim Kardashian i naprawdę się jej nie dziwię, bo produkt jest naprawdę przydatny i ładnie wygląda. Nie jest bardzo wodnisty, ale bardziej gęsty, dzięki czemu nie schodzi szybko z ust. Robliłam mu test, zaraz po nałożeniu na usta jadłam i piłam i wierzcie lub nie, ale nadal się trzymał , co było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Nie znalazłam jeszcze odpowiednika wśród drogeryjnych marek. Po nałożeniu na usta, tworzy piękną taflę, która je wygładza i ładnie wypełnia ich kształt. Stosuję go bardzo często i przez to kondycja moich ust znacznie się poprawiła. Wygląda naturalnie i na co dzień jest świetny, nie wykluczam jednak, że nie będzie pasował do mocniejszego makijażu oka. Miałam go na ustach w makijażu inspirowanym Laną Del Rey i na zdjęciach poniżej również, więc będzie pasował do różnych kombinacji kolorystycznych. Jeśli jeszcze o nim nie słyszałyście, to bardzo Wam go polecam, bo mi zdecydowanie przypadł do gustu ! 







Jak widzicie na zdjęciach, mam na sobie całkowicie minimalistyczny makijaż i bardzo dobrze się w nim czuję, szczególnie w lato ! Błyszczyk wygląda naturalnie i to w nim bardzo lubię. !

Posiadacie już podobny produkt? Co myślicie o takim błyszczyku?

Pozdrawiam
Martyna

16 komentarzy:

  1. Mam go i urzekła mnie ten jego zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mi przypomina trochę gumę do żucia ^^

      Usuń
  2. wygląda bajerancko ;) jednak nie widzę sporej różnicy w objętości ust...chyba lepszy efekt można uzyskać obrysowując usta konturówką, a za bezbarwny błyszczyk, ładnie wyglądający nie dałabym ponad stówę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sporej różnicy, bo botoks to nie jest, miało być delikatne podkreślenie i optyczne wypełnienie i tak jest ;)

      Usuń
  3. nie znałam wcześniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie wydałabym tyle na błyszczyk, chociaż wygląda ładnie ja jednak wolę mocniej podkreślone usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niska nie jest ;) Też lubię poszaleć z kolorami, ale często potrzebuję czegoś, co wygląda ładnie i naturalnie ;)

      Usuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej marce ale wiem ze na pewno nie dała bym tyle za zwykły błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zwykły błyszczyk to to nie jest ;)
      Działa całkiem inaczej i jakościowo również lepszy

      Usuń
  6. opakowanie ma piękne, ale zdecydowanie za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowanie ;) całkiem fajnie podkreśla usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie cena za dużo jak na błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkreśla usta!
    Pozdrawiam Paulina Siwiec Fotografia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.