='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 22 czerwca 2014

** Awangardowe lato dla Michunki - moja praca konkursowa **

Dzisiaj mam dla Was post z makijażem, który stworzyłam na konkurs u Michunki ( link tutaj ). Temat bardzo fajny, więc postanowiłam zrobić taki oto makijaż. "Awangardowe lato" w moim wykonaniu, jest inspirowane letnim zachodem słońca na morzem. Taką miałam wizję od początku i mam nadzieję, że się nie znudzicie oglądając zdjęcia. Zapraszam :)
















A takie rzeczy można wygrać w konkursie ;)

Jestem ciekawa, co sądzicie o mojej pracy? 

Pozdrawiam
Martyna

P.S.
Zapraszam do klikania w serduszko na mojej stronie na makeupgeek.com - jeśli makijaż się Wam spodobał ;)




28 komentarzy:

  1. Rewelacja! Usta mi się ogromnie podobają :) Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe lato :o) Piękne żywe kolory... z nutką lodu ;o) Podoba mi się :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Ty to masz te pomysły :D Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  5. Nonono...genialne. Nie ukrywam, że widziałam w realu :P:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki artystyczny makijaż :D W dodatku tyle kolorów - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysły makijaż i pięknie wykonany, powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes mistrzynią makijażu :-)Na pewno wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudowny pomysł, a to co zrobiłaś na policzkach - mistrzostwo :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskakujesz mnie coraz mocniej tymi pomysłami :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! a samo wykonanie staranne i dopracowane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, stunning look. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne posty, odwalasz kawal dobrej roboty, obsereuje :*!

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana napisz jakiej palety cieni używasz, bo sa tak rewelacyjne, że nie mogę od Ciebie wzroku oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach są cienie z paletki Technic Electric , a na resztę użyłam sypkich pigmentów, o których już pisałam osobną notkę ;) W zakładce 'kosmetyki' znajdziesz ten post - są tanie jak barszcz, a jakość świetna !! ;)
      Cieszę się, że Ci się spodobało !!!

      Usuń
  15. O kochana, coraz bardziej szalejesz z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie <3
    Ostatnio z każdym makijażem coraz bardziej mnie zadziwiasz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.