='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 4 maja 2014

** SBC żel z witaminą C - przeciwutleniacz do twarzy i ciała **

Jak dotąd nie miałam styczności z produktem nawilżającym do twarzy w postaci takiego żelu. Mowa tu o produkcie marki Simply Beautiful Collection od Taovital ( forever-young.pl ). Byłam ciekawa, jak się sprawdzi, bo opis brzmi całkiem dobrze. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania !




Informacje ogólne:

  • firma: Taovital (forever-young.pl )
  • marka: SBC - Simply Beautiful Collection
  • nazwa: Przeciwutleniacz do twarzy i ciała SBC
  • cena: ok. 28 zł
  • pojemność: 250 ml
  • dostępność: forever-young.pl


Od producenta:

WITAMINA C w Żelu. Przeciwutleniacz do Twarzy i Ciała.
Nawilża, Regeneruje i Zmniejsza Niedoskonałości.
Kosmetyki z Anglii od Simply Beautiful Collection
Delikatny ‘nawilżacz’ w żelu, który wygładzi i ukoi skórę bez pozostawiania na jej powierzchni lepiącej powłoki jak wiele innych żeli. Można z powodzeniem stosować go pod makijaż, jak również na noc; idealny zwłaszcza dla osób z cerą mieszaną. Doskonale nawilża suchą i odwodnioną skórę, zwłaszcza dojrzałą bądź szarą, zmęczoną czy też zniszczoną przez środowiskowe czynniki zewnętrzne.
Żel zawiera Witaminę C, antyoksydant (bardzo dobrze znany i przebadany naukowo przeciwutleniacz), i wyciąg z aloesu, doskonałe ' nawilżacze' przywracające równowagę i wyrównujące kolory skóry. zwłaszcza zaniedbanej; może pomóc odzyskać blask i gładkość.
GŁÓWNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
Witamina C, naturalny przeciwutleniacz, regeneruje i zmniejsza niedoskonałości.
Wyciąg z Aloesu.
WŁAŚCIWOŚCI:
Terapia Witaminą C po bardzo przystępnej cenie
Witamina C to naturalny ‘nawilżacz’ i przeciwutleniacz, pomoże zregenerować Twoja skórę i wyrównać jej koloryt
Żel o lekkiej konsystencji rozpuszczalny w wodzie delikatnie nawilży i odżywi Twoją skórę nie pozostawiając na niej lepkiej powłoki
Zatrzymuje wilgoć  
Odbudowuje strukturę skóry
Może być stosowany jako ‘nawilżacz’ pod makijaż jak i na noc po oczyszczeniu twarzy
Witamina C jest znane ze swoich właściwości opóźniających procesy starzenia (przeciwutleniacz)
Może być z powodzeniem stosowany na noc pod ulubiony krem
Stosowany regularnie może pomóc w zmniejszeniu niedoskonałości czy przebarwień.
Polecany do cery także suchej, odwodnionej czy też zniszczonej czynnikami środowiskowymi.
STOSOWANIE:   
Do stosowania na twarz: prosimy delikatnie wmasować żel palcem wskazującym wokół oczu, a także twarzy i szyję w zależności od potrzeb
Do ciała: wmasowywać w ciało aż do wchłonięcia
Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów zalecamy regularne stosowanie.  
TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO!
Produkt o przeznaczeniu kosmetycznym nie medycznym. Prosimy unikać kontaktu z oczami i trzymać z dala od dzieci. W przypadku wystąpienia nadwrażliwości przerwać stosowanie. Przechowywać w ciemnym miejscu. 


Moja opinia:
Żel stosuję nakładając bezpośrednio na skórę. Szybko się wchłania i po chwili nie ma po nim śladu, więc jeśli ktoś jest niecierpliwy i nie chce mu się czekać wieki, aż jakiś krem/balsam wyschnie, to ten produkt go zadowoli ;) Przyjemnie nawilża ciało, to spora dawka witamin, więc na pewno się przyda. Można też go mieszać z olejami do ciała, balsamem, stosować jako maseczka na twarz. Opcji jest wiele. Jedyny minus to jego zapach, bo jak dla mnie za mocno pachnie pomarańczą/ cytryną i to mi trochę przeszkadza. Ale są różne gusta i nie każdy musi lubić to samo. Myślę, że to ciekawy produkt, wart przetestowania ;)


Używacie takich produktów? Może macie swoich ulubieńców?

Pozdrawiam
M.

12 komentarzy:

  1. nie używalam, ale widać jest bardzo wszechstronny

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z wit. C. Teraz mam krem z Bingo Spa. Na Forever Young upatrzyłam sobie kolejny, ale ten żel jakoś mi umknął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :) chętnie bym go sprawdziła na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy z takim żelem nie miałam styczności, ale takie produkty zawsze mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Product looks interesting

    x Maria
    Have a look at my newest Outfitpost
    featuring my new smock dress and let me know what you think about it :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zapach z pewnością by przypasował :) nie miałam do czynienia jeszcze z takim żelem więc czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego produktu przez zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego żelu nie miałam , ale o witamince C czytałam u kogoś kiedyś i nie mogę znaleźć tego posta więc myślę że ten żel będzie dla mnie dobrą alternatywą.Lubię wszechstronne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, fajne to foto z babelkami :d

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie nowości :)
    -> zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz spotykam się z tym produktem. Fajny i jestem ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.