='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 20 maja 2014

** PIERRE RENE QUATTRO EYESHADOW POCZWÓRNY CIEŃ DO POWIEK 06 Greenish **

Dzisiaj przedstawiam Wam paletkę idealną do makijaży eleganckich, na wyjście. Jeśli nie macie wielu cieni do powiek, a szukacie mini paletek, które świetnie nadadzą się do stworzenia kompletnego makijażu oka, to te cienie będą idealne. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, co ja o niej sądzę, to zapraszam do dalszego czytania !





Informacje ogólne:

  • marka: Pierre Rene
  • nazwa: PIERRE RENE QUATTRO EYESHADOW POCZWÓRNY CIEŃ DO POWIEK 06 Greenish
  • cena: 15 zł
  • dostępność: szafy Pierre Rene, wizaz24.pl ( TUTAJ )




O produkcie:

Pierre Rene Quattro Eyeshadow Poczwórny Cień Do Powiek
luksusowa paleta aksamitnych cieni do powiek
wyjątkowo delikatna formuła
zapewnia idealny, mocny kolor na powiece
posiada najlepsze kompozycje kolorystyczne
idealne do wykonania makijażu smoky eyes
dermatologicznie testowane
nie zawierają parabenów
specyfikacja paletek: 01- jest to paletka utrzymana w odcieniach szarości, zawiera ona 2 cienie matowe, oraz 2 perłowe, 02 – paletka zawiera ciepłe odcienie brązu w perłowej formule oraz subtelne satynowe złoto, 03- chłodne brązy i stare złoto w wersji perłowej, 04 – zawiera 1 czarny matowy cień oraz 3 perły w odcieniu srebra grafitu i bieli, dealny zestaw do klasycznego smoky eyes, 05 – kompozycja odcieni szarości oraz zieleni w perłowej odsłonie, 06- dominują tu odcienie błękitu oraz bieli, trzy z nich to maty, 1 to perłowy błękit




Moja opinia:
Tylko cztery cienie, ale idealnie skomponowane. Kolory ładnie do siebie pasują i wyglądają na oku. Jeśli chodzi o trwałość, to trzymają się długo, nie zapominajmy oczywiście o dobrej bazie pod cienie. Przy rozcieraniu nie zanikają. Mają delikatne satynowe wykończenie, ale nie wygląda to tandetnie na powiece. Jestem z nich zadowolona. Za taką cenę otrzymujemy kompletny produkt, świetny w trakcie wyjazdów. Dołączona jest także pacynka, którą bardzo dobrze nakładało mi się jasne cienie. Jak wiecie, niedawno na blogu pojawił się makijaż nią wykonany ( tutaj ). Polecam ją w szczególności osobom początkującym, które nie mają doświadczenia w dobieraniu odpowiednich kolorów cieni. Ta będzie świetna dla brązowookich, ale są też inne odcienie, które z chęcią wypróbuję :) 



Jestem ciekawa, czy macie już tą paletkę :) Moja pochodzi ze sklepu wizaz24.pl i przyszła błyskawicznie, także polecam :) Co sądzicie o tych kolorach?

Pozdrawiam
Martyna

13 komentarzy:

  1. Fajny makijaż można wyczarować z ich udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za zieleniami nie przepadam, ale te są całkiem przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka nie moja, ale Twoje oczy w niej są takie hipnotajzin hah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolorystyka tej palety :) Pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki nie w moim typie, ale u Ciebie w makijażu ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. This looks so nice! Love your make-up!

    OdpowiedzUsuń
  7. na Twoim oku wygladaja ladnie. Ja jednak nie wybralabym ich bo to nie moj kolor. Moze w brazach bezach bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ich pigmentacja i satynowe wykończenie :) dla siebie wybrałabym pewnie odcienie brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. robisz rewelacyjne zdjęcia, piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory, jednak ja nie polubiłam się z cieniami Pierre Rene.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowała mnie ta paletka pod względem jakości, natomiast kolory zupełnie nie dla mnie. Jeśli miałabym się zdecydować, to na inny zestaw barw, ale widzę, że jest w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. choć nie przepadam za zieleniami, te mi się bardzo podobają!! i fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.