='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 26 maja 2014

** PIERRE RENE CHIC SHADOW CIEŃ DO POWIEK 069 Paradise **

Dzisiaj słów kilka na temat pojedynczego cienia do powiek marki Pierre Rene. Jest to turkusowo-błękitny satynowy odcień, który pięknie komponuje się z brązową tęczówką. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, co ja o nim sądzę, to zapraszam do dalszego czytania !


Informacje ogólne:

  • marka: Pierre Rene
  • nazwa: PIERRE RENE CHIC SHADOW CIEń DO POWIEK 069 Paradise 
  • cena: ok. 7 zł
  • dostępność: np. wizaz24.pl ( tutaj )





Od producenta:
Pierre Rene Chic Shadow Cienie Do Powiek

  • gwarantują satysfakcję wyboru tego kosmetyku
  • bogata paleta kolorystyczna- cienie matowe, satynowe, metaliczne, silikonowo-mineralne, szafirowe
  • posiadają aksamitną konsystencję
  • gwarantują długotrwały, gładki makijaż
  • hypoalergiczne


Moja opinia:
Jestem zadowolona z tego cienia. Bardzo podoba mi się ten kolor, lubię wszystkie odcienie błękitów, turkusów. Na powiece utrzymuje się cały dzień, nie sprawia problemów typu osypywanie się itp. Śliczny pastelowy odcień na lato! Przygotowałam dla Was makijaż, który jest wykonany za pomocą tego właśnie cienia, mam go na całej górnej powiece . Kuszą mnie już kolejne kolory . 





A tutaj wspomniany makijaż:







Jeśli jesteście zainteresowane, to mój pochodzi z tej strony . Bardzo mi się spodobał i z przyjemnością Wam polecam ten cień ! ;) Może, już macie jakieś cienie Pierre Rene?

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, kojarzy mi się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, faktycznie pasuje do brązowej tęczówki :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i świetna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się komponuje z twoją tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.