='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 25 maja 2014

** MOJA TOALETKA - organizacja kosmetyków **

Jak dla mnie, jednymi z najciekawszych notek na blogach są posty o organizacji kosmetyków, toaletkach itp. Bardzo lubię przeglądać takie posty, czy też oglądać filmy. Sama nie miałam typowego miejsca dowodzenia- jeśli chodzi o kosmetyki, miałam je w różnych szufladkach, czy też na biurku. Dzięki chęciom mojej rodzinki, toaletka została kupiona w ekspresowym tempie i od razu ją złożyliśmy. W pokoju, gdzie stoi toaletka mam ciemne, brązowe meble, zawsze chciałam mieć ją w kolorze białym, ale to nie współgrałoby ze sobą dobrze. Kupiłam więc biurko z Ikei - model Micke. Szukałam czegoś z szafką, żeby móc wszystko pomieścić. Jeśli jesteście ciekawe, jak to wszystko wygląda, to czytajcie dalej!






Lustro również zakupione było w Ikei , jest to model Kolja. Jak widzicie, wokół niego wiszą lampki ledowe, które wczesną porą świetnie imitują światło dzienne. Na toaletce stoi mój organizer na pędzle z Biedronki, ma tam swoje miejsce też akrylowy organizer na inne kosmetyki, ja tam trzymam pomadki i podkłady. Nie mogło zabraknąć też mojej klatki ;) Obok dużego lustra stoi też małe lusterko, które kiedyś nabyłam w Biedronce, przeżyło już ze mną kilka wypraw za granicę ;P






Toaletka, a raczej biurko, jest bardzo solidna, ma dwie szuflady, które wysuwają się prawie w całości, do tego szafka na większe rzeczy. W Ikei zakupiłam też wkład do szufladek kuchennych, biały, który świetnie się sprawdza w organizacji kosmetyków.











Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Jestem ciekawa, jak wyglądają Wasze miejsca 'pracy' ;)

Pozdrawiam
Martyna

36 komentarzy:

  1. Też zawsze chciałam mieć białą toaletkę ;p Może kiedyś w przyszłości :) Twoja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, tez tak kiedyś mówiłam i... nadszedł ten czas :) (a nie jestem osobą, której marzenia się spełniają^^) Szukałam dla siebie odpowiedniej toaletki, niedrogiej ale funkcjonalnej i pojemnej (tym bardziej, że po przeprowadzce nie mam już tyle miejsca w łazience na trzymanie kosmetyków). inspiracje znalazłam w internecie - wybrałam toaletkę/ biurko Micke z nadstawką. Już nie mogę się doczekać, jak przyjdzie i zostanie złożona:) Zastanawiam się tylko nad jakimś gustownym, nieskomplikowanym oświetleniem... :) zapraszam na www.about-nixie.blogspot.com :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już od dłuższego czasu chodził mi po głowie zakup toaletki ^^ Polcam !

      Usuń
  3. Toaletka wygląda super ;) I ile w niej wspaniałości :) Też muszę kupić taki wkład do szufladek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztował jakieś 8 zł, więc warto ;)

      Usuń
  4. A mi to biurko służy za biurko ;) Nawet kolor taki sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednak za mało miejsca na książki by było ;) Wolę mieć wszystko pod ręką ;)

      Usuń
  5. ta klatka wygląda prześlicznie idealnie wkomponowałaby się w mój wystrój :) świetna organizacja kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz znaleźć podobne na allegro ;)

      Usuń
  6. super to wygląda :-) ja jak na razie nie mam takiego swojego miejsca, jedynie dużą szufladę a maluję się przy małym lusterku w kuchni :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, do niedawna sama ściskałam się z tym w biurku :P :)

      Usuń
  7. Piękna toaletka :o) a jaki porządek :o)

    Zapraszam na candy... http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! zazdroszczę!! <3 mi się marzy taka toaletka <3
    zapraszam też do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta 'klatka na świeczkę':D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) bez świeczek tak trochę łyso ;)

      Usuń
  10. wystarczają Ci lampki ledowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jak najbardziej wystarczają ;) Nie są mocno oślepiające, ale dają efekt światła dziennego ;) Mi to pasuje !

      Usuń
  11. To biurko to już dawno zyskało wśród blogerek sławę toaletki. Nie dziwię się, to świetna sprawa, jak kiedyś będę potrzebowała biurka/toaletki to na pewno sobie je kupie, chociaż w wersji białej jakoś bardziej do mnie przemawia. I widziałabym do niej bardziej jakieś plastikowe krzesełko np. takie przeźroczyste, albo coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusił mnie biały kolor, ale w ogóle by nie pasował do reszty mebli w pokoju, jak pisałam. Krzeseł szukałam, ale to drewniane najbardziej mi pasuje, jeśli chodzi o wizualne aspekty ;) Takie przezroczyste mi się nie podobają ;)

      Usuń
  12. ile dobroci, i jak ładnie przechowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna toaletka! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba ! ;) Już Cię odwiedzam ^^

      Usuń
  14. fajny pomysł :D ale ile tego jest :D na szczęście nie potrzebuję takich gadżetów :D (nie mam pojęcia do czego używa się przynajmniej połowy kosmetyków ze zdjęcia :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba to nadrobić ;) haha, dla jednych dużo, a dla innych mało, zależy od upodobań ;)

      Usuń
  15. pięknie urządziłaś swoją toaletkę, moja też jest ciemna. śliczna latarenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no widzisz, to nie jestem sama z ciemną toaletką ;)

      Usuń
  16. ale masz porządeczek bejbe :P chciałabym mieć tak :P

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się Twoje biurko jako toaletka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancko się urządziłaś :D Zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie sobie to urządziłaś ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój kącik jest na razie w fazie planowania, szukam właśnie czegoś pojemnego ale zarazem troszkę węższego. - bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem przegródek kuchennych do szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.