='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 3 maja 2014

** Makijaż wykonany paletką DANNI z Born Pretty Store - krok po kroku **

Jakiś czas temu przy okazji recenzji paletek Sleek pisałam, że znalazłam moją nową paletkę, która jest teraz moim ulubieńcem. Jest idealna do codziennego makijażu, jakością równie dobra, a nawet lepsza od paletek wyżej wspomnianych. Mam tutaj na myśli paletkę Danni ze sklepu Born Pretty Store . Ma wiele matowych odcieni, znajdziemy tam też kilka satynowych kolorów. Nie będę się teraz rozpisywała na jej temat, bo o tym w innym poście. Dzisiaj chcę Wam pokazać łatwy makijaż na co dzień, lub nawet na wieczór ( jak kto woli ), wykonany tylko i wyłącznie tą paletką. Takie przygaszone kolory będą pasowały większości z Was ;) Zapraszam do tutorialu !




KROK PO KROKU:


#1 Na powiekę górną nakładam bazę pod cienie, brwi podkreślam cieniem do brwi Inglot. Pod samą brew nakładam też jasny beż, żeby później się łatwiej rozcierały wszystkie cienie.
#2 Na wewnętrzną część górnej powieki ląduje nałożony płaskim pędzlem cień w kolorze śliwkowym. Jego granice delikatnie rozcieram, żeby uzyskać gładkie przejście.
#3 Na środek górnej powieki nakładam cień w kolorze satynowe miedzi. Tutaj postępuję podobnie, bo rozcieram jego granice.
#4 Teraz kolej na zewnętrzną część górnej powieki. Na dole nakładam ciemniejszy miedziany odcień, teraz nie muszę się specjalnie starać nad roztarciem granic, bo w następnym kroku to będę robić.
#5 Nad ten cień nakładam chłody ciemny odcień, który tym razem starannie rozcieram- wyciągając go do wnętrza górnej powieki.
#6 Na zewnętrzną część górnej powieki nakładam matowy oliwkowy odcień. Również rozcierając go czystym pędzelkiem.
#7 Obok oliwki nakładam popielaty brązowy matowy cień.
#8 Teraz czas na delikatną kreskę wykonaną czarnym eyelinerem. Rysuję ją tylko tuż przy linii rzęs. Jeśli macie opadające powieki, to taka kreska będzie najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Na linię wodną nakładam białą kredkę.
#9 Rzęsy tuszuję. Gotowe !





Na usta nałożyłam matową pomadkę Golden Rose w kolorze 07. Poniżej wszystkie kosmetyki, których użyłam:


Mam nadzieję, że komuś się przyda taki tutorial. Dajcie znać, co sądzicie o tym makijażu !

Pozdrawiam
M.

17 komentarzy:

  1. Całkiem ładna paletka.... wygląda jak ze Sleeka lub Technic Electric :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - chyba ktoś tu się delikatnie 'zainspirował' ;P

      Usuń
  2. MNie nawet "Krok po kroku" nie ratuje- malować cieniami nie umiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. podobna do sleeka;] i piekne zdj!

    OdpowiedzUsuń
  4. też przypomina mi sleek'a ;d zdjęcia świetne, makijaż bardzo mi się podobaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż,piękny kolorek pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :)
    Kurczę ona jest naprawdę fajna i bardzo dobrze napigmentowana ta paletka jak byłam u Ciebie w pokoju i ją sobie pomacałam:)
    Kolorystyka jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory :) Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, pięknie wykonany :) A i paznokcie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka ma całkiem fajne kolorki :) a makijaż bardzo ładny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorki:) Bardzo lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku naszło mnie na malowanie się cos więcej więc będę się miała od kogo uczyć bo i od Cb i Nati :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny makijaż i fajny kolor tej pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna paletka! Chyba pierwsza jaką widzę, z której wykorzystywałabym wszystkie kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.