='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 11 maja 2014

**Makijaż wykonany naturalnymi cieniami e-naturalne + pomadka Golden Rose velvet matte nr 11 **

Dzisiaj mam dla Was propozycję bardziej kolorowego makijażu. Nie są to jednak bardzo odważne kolory, bo cienie są z połyskiem o wielu delikatnych odcieniach. Taki makijaż oka połączyłam z jedną z moich ulubionych pomadek, bo GR velvet matte nr 11. Zaczęłam od nałożenia na górną powiekę delikatnego brązu, pod nim piękny niebieski kolor, na wewnętrzną część powieki nałożyłam jasny biały cień, opalizujący na zieleń. Na dolną powiekę powędrowała zieleń i biały cień opalizujący na róż. Choć na zdjęciach tego nie za bardzo widać :/ Na linię wodną nałożyłam mieszankę wyżej wspomnianego niebieskiego cienia z Duraline z Inglota. Cienie te wykonywałam sama, a za niedługo pojawi się post z ich recenzją i jak je wykonać. Zapraszam do oglądania zdjęć!











Tych cieni użyłam, pochodzą z enaturalne.pl, ale jak już pisałam, o nich oddzielny post :)


Miłego popołudnia !! Dajcie znać, czy lubicie takie makijaże :)

Pozdrawiam
M.

27 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :D Pomadka mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomadka jest naprawdę warta tych 10 zł, polecam wypróbować na sobie ^^

      Usuń
  2. Fajne oczko, ale usta najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje usta są IDEALNE. bardzo ładne oko, całość bardzo mi się podoba, pasuje do brązowych oczu. świetny kolor włosów właśnie do takiego dążę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, dziękuję :) Jeśli chodzi o kolor włosów, to chcę go trochę bardziej 'ochłodzić', bo teraz jest trochę za ciepły jak dla mnie ;)

      Usuń
  4. i zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aalllle piękne usta, kurcze ! :D
    piękny kolor i ten łuk kupidyna, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor i krycie tej pomadki są naprawdę idealne ^^ ciągle się rozglądam za innymi kolorami
      dzięki !

      Usuń
  6. Co jak co, ale usta są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie :)
    usta niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka ,ma cudowny kolor :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz piękne usta :D przypominasz mi swoim wyglądem pewną piosenkarkę :D zawsze piękna i uśmiechnięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) jestem w takim razie ciekawa, kogo ;) raz mi już ktoś tak napisał, mów, może to ta sama ;)

      Usuń
  10. cudowny :) robisz swietne zdj

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż <3 I ten kolor ust ... cuuudowny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. masz śliczny kształt ust.Piękny ten kolor szminki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba jeden z najlepszych makijaży! Wyglądasz przepięknie, i ta pomadka mmmmm.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? to dziękuję bardzo !! ;**

      Usuń
  14. perfekcyjny makijaż! ja mam problem z umalowaniem swoich powiek, ale Ty też masz schowaną ruchomą część, a potrafisz pomalowac się perfekcyjnie, chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  15. love the color of your lipstick!xo shara

    OdpowiedzUsuń
  16. W każdej odsłonie wygladasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.