='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 19 maja 2014

** Makijaż inspirowany: Jillian Rose Reed, KROK PO KROKU, wykonany paletką Vipera **

Jakiś czas temu Gosia ( jedna z moich czytelniczek ) poprosiła mnie o wykonanie makijażu inspirowanego aktorką Jillian Rose Reed. Starałam się jak najszybciej pokazać Wam, co zmalowałam. Dzisiaj jedynie moje oczko i tutorial do tego makijażu. Przyznam szczerze, że samej Jillian w ogóle nie kojarzyłam, bo jest chyba początkującą aktorką. Ma opadającą powiekę, więc podobnie do moich oczu. Widać, że preferuje makijaże, które optycznie powiększą oko, zrobią je bardziej kocie, drapieżne. Starałam się jak mogłam, żeby odtworzyć coś podobnego. Całe oko zmalowałam paletką, którą niedawno wygrałam w konkursie makijażowym. Mam na myśli cudo od Vipery. Kolory są inne i nowe, bardzo mi się spodobały,a do takiego smoky eyes są idealne. Za niedługo pewnie pokażę Wam osobny post z tą paletą. Dodam jeszcze, że pierwszy raz robiłam zdjęcia na zoomie lewego oka, muszę się jeszcze przyzwyczaić, ale myślę, że najgorzej nie jest. Zapraszam do tutorialu!




Inspiracja:


KROK PO KROKU:


1. Zaczynam od nałożenia na oko bazy pod cienie. Brwi podkreślam cieniem Inglot i brązem z Au Naturel.
2. Teraz Kohlem( może być zwykła czarna kredka, lub eyeliner w żelu ) maluję grubą kreskę wyciągniętą na zewnątrz.
3. Za pomocą pacynki rozcieram kreskę.
4. Na zewnętrzną część górnej powieki nakładam satynowy brązowy cień.
5. Na środek tej samej powieki aplikuję metaliczny złoty kolor.
6. Teraz czas na dolą powiekę. Na linię wodną kładę ten sam Kohl, maluję też linię przy dolnej linii rzęs.
7. Kreskę tą rozcieram i nakładam na to kolejny odcień brązu.
8. Złoto, które wcześniej dawałam na górę, teraz aplikuję na środek dolnej powieki.
9. Na wewnętrzny kącik oka nakładam jasny perłowy beżowy cień.
10. Rzęsy tuszuję.
11. Tutaj aż się prosi o sztuczne rzęsy. Wybrałam Diamond Lash i przkleiłam na kleju DUO. Gotowe !

Wspomniana paleta cieni:






 I to już wszystko. Myślę, że makijaż będzie idealny na jakieś większe impresy, jeśli np. idziecie na wesele. Mam nadzieję, że makijaż choć trochę przypomina Wam ten z inspiracji, delikatnie go zmodyfikowałam, ale wydaje mi się, że dla mojego kształtu oka tak będzie najlepiej :) Co o nim myślicie? Może być?

Pozdrawiam
Martyna

34 komentarze:

  1. Makijaż cudowny!!! Strasznie, ale to strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest, będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się cieszę ;) dzięki!

      Usuń
  3. Piękny makijaż! Cudne oczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też polubiłam tą paletkę do smokey albo wieczorowych makijaży super:) A masz jakiś sposób jak ją zamykać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jest w tym świetna ;) No na razie kombinuję, co z nią zrobić.. póki co mam na niej tylko folię, żeby się nie zakurzyła. Poszukuję takiego dużego przezroczystego pudełka po Ferrero Roche, byłoby na nią idealne :P :)

      Usuń
    2. O widzisz, na to nie wpadłam:) Ja też własnie przykrywam folią albo czymś, i byłaby idealna,gdyby miała jakieś zamknięcie:(

      Usuń
    3. Musimy poszukać czegoś wymiarowego :) Jak coś Ci przyjdzie do głowy, to daj znać :)

      Usuń
    4. ja też mam problem z przechowywaniem jej, nie wiem jak można wypuścić paletę bez zamknięcia.? Ze 3 cienie mam już zarysane :(
      Ogólnie to Vipera wypuściła paletki na te cienie, ale jedna, chyba na 8 cieni kosztuje 20, 23 zł ... To ja dziękuję, wydawać 60 zł na 3 pudełeczka :)

      Usuń
  5. WOW, ten mi się bardzo podoba :) !
    piękne sztuczne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Rzęsy tutaj grają dużą rolę moim zdaniem, ten model się świetnie sprawuje ;)

      Usuń
  6. wyszlo Ci bardzo dobrze. Te rzesy masz piekne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, kocie oko kusicielki <3
    Idealnie!

    Paletka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;) dziękuję bardzo ! Paletka jest świetna, tylko nie ma zamknięcia i jeszcze nad tym kombinuję ;)

      Usuń
  8. Boski! Pasuje Ci tak, kocico!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja aktorke poznałam i tylko kojarze z serialu Inna (Awkward) emitowany na mtv :)

    OdpowiedzUsuń
  10. maksymalnie wykorzystujesz potencjał swojej budowy oka, wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę, bo przy moim oku nie jest łatwo :P Dziękuję :)

      Usuń
    2. mam podobnie zbudowane i jestem totalnie oczarowana tym, że zrobiłaś z tego wieeeelk atut! ja wygladam zawsze tak samo, Ty olśniewająco :)

      Usuń
  11. bardzo podoba mi się makijaż jaki wyszedł :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnieee!! A te zdjęcia są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny! Chętnie wypróbowałabym zrobienie go na sobie, ale nie wiem, czy umiejętności mi nie zabraknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooooooo! ale cudeńko!! :) Piękny jest! Nic tylko ubierać go na czerwony dywan :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja interpretacja nawet lepiej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój makijaż jest piękny a zdjęcia rewelacyjne. dziś próbowałam uchwycić tusz na moich rzęsach jednak jestem kompletną ofiarą losu, nie umiem ich fotografować:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło nawet lepiej :D!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawiskowy ten makijaż jest. Jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż i podoba mi się bardziej niż ten u Jillian :) Paletka ma bardzo ładne kolory, większość w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny makijaż, i zdjęcia wyszły Ci świetne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.