='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 15 maja 2014

** Makijaż dla brązowookich paletką QUATTRO Pierre Rene, krok po kroku **

Pogoda nie dopisuje. Przynajmniej u mnie. Moim zdaniem to świetny dzień na pokombinowanie z makijażem. Przygotowałam dla Was makijaż wykonany za pomocą tylko paletką Quattro z Pierre Rene. Moja pochodzi z portalu wizaz24.pl, jest bardzo tania, a całkiem dobra. Zrobię Wam o niej osobny post, dzisiaj tylko makijaż. Myślę, że jest to świetna propozycja, jeśli wybieracie się na jakąś większą imprezę. Może znajdą się też dziewczyny, które lubią zaszaleć ( jeśli chodzi o makijaż ) i zrobić taki na własny ślub. Propozycja ta będzie idealna dla brązowookich, ale nie wykluczam, że innym kolorom nie będzie pasować. Na usta nałożyłam koralową pomadkę marki Celia, która bardzo długo się utrzymuje. Jeśli jesteście ciekawe, jak taki makijaż wykonać, to czytajcie dalej !!




KROK PO KROKU w pigułce:


Teraz wszystko postaram się dokładniej opisać:

#1 KROK

Na powieki nakładam bazę pod cienie, która jest obowiązkowym elementem ! Można ją zastąpić korektorem, ale jeśli macie opadające powieki, to lepiej użyć czegoś 'mocniejszego', np. bazy Ingrid, która jest tania i bardzo dobra. Nie zapomnijcie o podkreśleniu brwi. Jest to rama naszej twarzy i makijaż bez ich podkreślenia będzie wyglądał niezbyt dobrze. 


#2 KROK

Teraz używam cienia o jasnym, pastelowym zielonym odcieniu. Nakładam go pacynką dołączoną do opakowania (moim zdaniem do takiego satynowego cienia jest najlepsza) do połowy górnej powieki. Nie zapominajcie o roztarciu granicy cienia za pomocą czystego okrągłego pędzla. 


#3 KROK

Następnie sięgam po ciemniejszy zielony cień i nakładam go na zewnętrzną część górnej powieki i tak samo rozcieram .

#4 KROK

Kolejnym krokiem jest cień najciemniejszy. Można tutaj użyć płaskiej strony pacynki lub cienkiego pędzelka do eyelinera. Nakładam go wzdłuż linii rzęs. Delikatnie na całej długości.

#5 KROK

Na dolną powiekę , mniej więcej od połowy , nakładam znów ten zielony ciemniejszy cień. I jak zawsze go rozcieram.


#6 KROK

Obok wyżej wspomnianego kolorku nakładam teraz jaśniejszy cień. Ten obok. Delikatnie nachodzę nim na ten ciemniejszy, żeby przejście kolorów było płynne. Oba te cienie aplikuję precyzyjnym pędzelkiem, żeby dokładnie nałożyć produkt.

#7 KROK

Żeby połączyć górną i dolną powiekę, nakładam na wewnętrzny kącik oka ten najjaśniejszy cień z paletki. Ten krok świetnie rozświetli nasze spojrzenie. 

#8 KROK
Na linię wodną nakładam białą/cielistą kredkę, żeby oko wydawało się większe. Można też zastąpić ten kolor jakimś innym odcieniem, np. czarnym. Rzęsy tuszuję tuszem. Możecie również dokleić sztuczne rzęsy. Ja używam tutaj mojego ostatnio ulubionego tuszu z Miyo, który wygrałam w konkursie u Bluebrush87 ;) Jest naprawdę świetny i muszę się zaopatrzyć w dodatkowe egzemplarze ! Makijaż już gotowy !! Na usta nałożyłam piękny odcień pomadki z Celii nr 07, która też jest warta uwagi, więc będzie o niej osobny post .


















Jestem ciekawa, czy taki makijaż przypadł Wam do gustu! Dajcie znać, co o nim sądzicie :)

Pozdrawiam
M.

16 komentarzy:

  1. nie powiem, makijaż jest starannie wykonany aczkolwiek nie przepadam za zielenią i dlatego.. no nie przypadł mi zbytnio do gustu :((
    ALE za to usta wszystko wynagradzają :)
    piękny kształt i kolor pomadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, każdy może mieć swoje preferencje kolorystyczne ;) Cieszę się, że pomadka Ci się spodobała ! ;)

      Usuń
  2. na Tobie pięknie wygląda ten makijaż i chociaż jestem brązowooka to niestety zielenie na mnie dobrze nie leżą:(

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jak zawsze ale te usta przepięknie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co musiałabym zrobić, żeby zmalować go tak ładnie :D Jest perfekcyjnie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba i paletka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolorystycznie makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, szczegółowy tutorial :D mam podobny zestaw kolorystyczny, będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż!! Ja też mam taką paletkę, ale biele, szary i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba Twój makijaż :) a usta cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny makijaż, i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo to że połączyłaś zieleń z granatem :) Ja mam ciemno brązowe oczy i zawsze unikałam zielonego cienia, nie czułam się w nim dobrze, ale ostatnio postanowiłam spróbować i kurcze nie było tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w takiej kolorystyce na oczach i w tej pomadce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaki fajny szaro zielony makijażyk. fajnie to wygląda. :) masz piękny kształt ust! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.