='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 8 maja 2014

** LAKIEROWO - KOSMETYCZNE nowości ( Golden Rose, Miss Selene, Pierre Rene, Celia )

Byłam dzisiaj w Rossmannie. Miałam plany, żeby kupić kilka ładnych pomadek, błyszczyków, czy lakierów. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Bo gdy zobaczyłam, że kobieta, która podeszła do jednej z szaf z kosmetykami wyjęła pomadkę z opakowanie ( patrz- obok masa nowych testerów) i zaczęła się nią malować w lusterku - odechciało mi się. Wszystkie produkty jak po armagedonie, wymacane, oblepione, brudne. Nic nie kupiłam! W ramach rekompensaty postanowiłam pójść do sklepu Golden Rose i kupić sobie jakieś ładne kolorki na lato/wiosnę. Kupiłam kilka lakierów. Pokażę Wam jeszcze śliczną paczuszkę od Wizaż24 (wizaz24.pl ). Zapraszam do oglądania!




Zacznę od pięknie zapakowanych nowości, które przyszły do mnie z wyżej wspomnianego sklepu. Są to cienie Pierre Rene Quatro oraz cień pojedynczy. Do tego soczysta pomadka Celia. O nich zrobię osobne posty i postaram się zmalować jakiś makijaż ;)


Teraz czas na mini arsenał Golden Rose. Mam tu kilka lakierów z serii COLOR EXPERT , jeden z serii Rich Color, znalazł się też piękny łosoś Selective. Kupiłam też malutki lakier Miss Selene, w pięknym żółtym odcieniu. Poniżej prezentacja wspomnianych lakierów.















Dwa zdjęcia lakierów mi gdzieś wyparowały, ale kolory sobie na pewno znajdziecie w sklepie ;)
Jestem ciekawa, które nowości najbardziej się Wam spodobały. Jaki kolor lakieru Was najbardziej zaciekawił?

Pozdrawiam
M.




Zapraszam na mój Facebook &Instagram

18 komentarzy:

  1. To był dzisiaj dobry pomysł z pójściem do GR. Świetnie, że się tak obkupiłyśmy w tak piękne kolorki. Ja mam o ile wiesz parę takich co Ty, ale mimo wszystko cieszę się z tego haulu jak głupia. Przynajmniej to mi zrewanżowało pobyt w Rossmannie;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie Goldenki sliczne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to żółte maleństwo ;) ładny kolorek ale krycie takie sobie ;) Ja w Rossmannie kupiłam zafoliowaną kredkę do ust (100% gwarancji że nikt nie macał) i lakier z Lovely. Nie szalałam bo wiem co się dzieje z tymi kosmetykami w takie promocje. Mam w domu kupony ze zniżkami procentowymi (od 25% do 40%- co miesiąc się zwiększa o 5%) do Rossmanna więc sobie na spokojnie wykorzystam kupon na maj już po tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysztkie kolorki bardzo ładne, szczególnie wpadły mi w oko GR 36 limonka i GR 43 rozbielony błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolory są świetne. Gdybym kupiła tyle kolorów za jednym zamachem to miałabym problem, który wybrać jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te lakiery miss selene są strasznie słabe jesli chodzi o trwałosc i szybko gęstnieją, no chyba, że mnie się trafiają tylko takie felerne egzemplarze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobitki w Rossmanach rzeczywiście przeginają. Nie rozumiem jak można paprać produkt...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten Golden Rose Rich Color, fajnie wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się niebieskie lakiery z serii Color Expert :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne lakiery,podoba mi się najbardziej zielony.Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. laaakiery <3 jakie wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te lakiery, ciekawi mnie ta nowa seria z Golden Rose nie widziałam jej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to 43. Ale musze sie przyznac ze takze zaszalalam ostatnio z zakupem lakierow... w ciagu miesiaca kupilam az 10 !
    To moj zyciowy rekord ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała armia! ♥ Nie mogę się doczekać, aż wrzucisz jakieś bajeczne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Golden Rose odcień 43 - idealny. ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.