='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 1 maja 2014

** Kwietniowy strój dnia - OOTD **

Dzisiaj taka piękna pogoda, że aż szkoda nie rozpalić ogniska, zrobić grill i cieszyć się dniami wolnymi. Postanowiłam, że wrzucę taki luźny post ze strojem dnia, który miałam na sobie podczas wyjazdu na Słowację. Sukienka, narzutka, trampki i okulary, czyli coś w czym czuję się najlepiej. Zapraszam więc do oglądania zdjęć !!










 sukienka: bon prix
okulary: C&A
trampki: allegro
narzutka: Auchan
pomadka: Golden Rose Velvet Matte 06














Jestem ciekawa, co myślicie o tej stylizacji i jakie Wy preferujecie stroje na co dzień? ;)

Pozdrawiam
M.

24 komentarze:

  1. świetna sukienka i okularki ;)
    ja uwielbiam obcasy,więc na co dzień zakładam właśnie jakieś wyższe buty, jeansy i koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba i ta szminka też robi efekt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super strój i piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie dobrane ciuszki :) trampki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz! I cudownie Ci w tym odcieniu pomadki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Przepiekne widoki, energetyczny look, genialnie!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ;) Sukienka mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądać cudnie- okulary są rewelacyjne ;) A jakie widoki piękne masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Świetna sukienka i ahh te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)
    Sukienka cudowna , wszystko tak "do siebie pasuje".

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:). Bardzo lubię połączenie czerwieni i granatu!

    OdpowiedzUsuń
  13. No super, ta pomadka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Stylizacja również super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądałaś !!! Piękne zdjęcia, ładne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! Nie przepadam za trampkami do sukienek, ale tutaj wygląda to fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudne widoki :) i na ich tle taka ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważny zestaw :) ale bardzo mi się podoba - super ta czerwień - kiecka, usta, okularki !

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw, świetny widok:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna sukienka, uwielbiam czerwony kolor :) ja kupuje sukienki w Toujour :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.