='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 27 maja 2014

** Kolorowy makijaż z żółtą kreską - KROK PO KROKU **

Dzisiaj mam dla Was post z makijażem, który niedawno zrobiłam. Jest to połączenie borda z fioletami i różami, a do tego taki świeży letni akcent w postaci żółtej kreski na górnej powiece. Prawie cały makijaż wykonałam za pomocą sypkich pigmentów, o których już Wam pisałam. Jeśli chcecie wiedzieć, jak go wykonać, to czytajcie dalej !




Jak widzicie chciałam uzyskać taką teksturową kreskę, najpierw zmieszałam żółty pigment z Duraline, a na to nałożyłam jeszcze sypki cień ;) Poniżej TUTORIAL:


1. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie marki Ingrid, brwi podkreśliłam własną mieszanką cienia z Duraline.
2. Na wewnętrzną część górnej powieki nałożyłam płaskim języczkowym pędzelkiem sypki fioletowy, matowy pigment.
3. Obok niego ku zewnętrznej stronie , nałożyłam matowy bordowy kolor. Granice roztarłam kulkowym pędzelkiem
4. Na dolną powiekę kładę inny odcień fioletu i wyciągam go na zewnątrz, żeby połączył się z górą .
5. Teraz na dolną powiekę aplikuję różowy perłowy cień.
6.  Na wewnętrzny kącik oka nakładam jasny różowy, perłowy cień - z paletki Technic Electric.
7. Rysuję kreskę ( taką jak powyżej pisałam ).
8. Rzęsy tuszuję, a na linię wodną nakładam białą kredkę.
9. Doklejam sztuczne rzęsy, tutaj Pierre Rene, na kleju Duo bezbarwnym.

Gotowe !







Co o nim sądzicie? Lubicie takie kolory?

Pozdrawiam
Martyna

31 komentarzy:

  1. Przepięknie! ;) Świetny makijaż na jakąś letnią imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt "wow" ! Bardzo mi się podoba, jednak ja bym się nie odważyła na taki makijaż, chyba nie jestem aż tak odważna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na co dzień może nie, ale na jakąś imprezę letnią by się nadał ^^

      Usuń
  3. Makijaż bardzo kolorowy idealny na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zolty ladnie to rozswietla.
    jednak nie mialabym gdzie wyjsc z takim make up.
    Podziwiam roznorodnosc w twoim makijazu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda ta żółta kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż Kochana, a ta kreska nadaje takiej świeżości <3 Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;) Przydałby mi się taki typowy eyeliner żółty ^^

      Usuń
  7. fajny makijaż, najbardziej podoba mi się żółta kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo <3 aż żal że nie mam takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo kolorowy ale piękny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam słabość do żółtego na powiekach
    świetny kolor tej krechy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak właśnie myślałam, bo wiem , że lubisz ten żółty earthnicity ^^

      Usuń
  11. Bardzo wiosennie :D Super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odważnie, na prawdę pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny makijaż też chcę tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo ale super kolorki!! :) Świetny makeup! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo wow!! makijaż prezentuje się na prawdę oryginalnie! Niesamowite połączenie kolorów, świetnie by sie prezentował na sesjach zdjęciowych.
    Pozdrawiam Paulina Siwiec

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez rzęsy są śliczne i nie widać że doczepiane:) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow it looks so amazing! Love the colours

    OdpowiedzUsuń
  18. Żółta kreska - odważny krok, ale warto było całość jest zabójcza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow strasznie mi sie podoba!!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż, kolorki pięknie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj chyba nigdy sama bym się nie zdecydowała na taki makijaż, ale ładnie wygląda. Muszę pokazać go mojej siostrze. Ona lubi takie odważne kolory. Teraz ukończyła kurs kosmetyczny u pani Aleksandry Góreckiej, więc myślę, że z chęcią go przetestuje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.