='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 13 maja 2014

** Golden Rose velvet matte lipstick 06 **

Chyba nie znajdę tu osoby, która nie zna kultowych pomadek od Golden Rose. Mam na razie trzy pomadki z tej serii, ale czaję się na kolejne. Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawuje i co ja o niej sądzę, to czytajcie dalej !




Informacje ogólne:
  • firma: Golden Rose
  • nazwa: Velvet Matte Lipstick - Matowa szminka do ust nr 06
  • masa: 4,2 g
  • cena: ok. 10 zł
  • dostępność: szafy/sklepy Golden Rose



Moja opinia:
Tutaj chyba nic nowego, porównując z moją poprzednią recenzją tej pomadki. Jest jednym słowem świetna. Szukałam takiego pięknego czerwono- pomarańczowego kolorku i znalazłam. Długo się utrzymuje na ustach, 5h bez poprawek a wygląda nadał ładnie. Czego chcieć więcej? Pomadka gładko rozprowadza się na ustach, dobrze kryje, jest matowa. Osobiście nie lubię różnych brokatowych pomadek/błyszczyków, dlatego ta szminka jest dla mnie idealna. Polecam, za taką cenę warto wypróbować :)





Miałam ją na ustach podczas robienia zdjęć do outfiu ( tutaj ), jak widzicie w różnym oświetleniu różnie wygląda. 



Macie któreś z tych pomadek? Jaki nr polecacie?

Pozdrawiam
M.
____________________________________________________________________________
Zapraszam na mój Facebook &Instagram

19 komentarzy:

  1. Piękny kolorek,podoba mi się!!Ślicznie prezentuję się na Twoich ustach -pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są ! Ja mam 07, 08, 13, 17 i wszystkie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest :) ale ja raczej nie maluję się szminkami choć nie powiem że czasami mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no.. USZANOWANKO za tak zacny kolor na ustach :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie przypomina mi trochę tańszą wersję serii sygnowanej nazwiskiem Kate Moss dla Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna jest! mam na razie jeden kolor, ale uwielbiam ją! musze kupić sobie inne kolory ;D u Ciebie super prezentuje sie na ustach, zwlaszcza z tymi okularami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super, ale chyba zbyt pomarańczowa jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ją! bardzo trwała, wczoraj bardzo długo towarzyszyła mi na ustach, nawet po piciu i jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień, chociaż wolę kolory bardziej wpadające w głęboką czerwień:)

    Pozdrawiam Paulina Siwiec Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek, mam szminkę z GR i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek rewelacja, bardzo wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam 09 i też na razie jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.