='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 31 maja 2014

** Golden Rose RICH COLOR nail laquer nr 36 **

Dzisiaj pokażę Wam mojego najnowszego ulubieńca w kategorii 'lakiery do paznokci'. Nigdy wcześniej nie miałam takiego interesującego limonkowego koloru wśród mojej kolekcji. Ta piękna zieleń nie potrzebuje dodatkowych zdobień i utwardzaczy, sam lakier na paznokciach wygląda niezwykle ciekawie i będzie idealny na letnie dni. Zapraszam więc do oglądania zdjęć!


Informacje ogólne:

  • firma: Golden Rose
  • nazwa: Golden Rose RICH COLOR nail laquer nr 36 
  • cena: ok. 5 zł
  • dostępność: sklepy Golden Rose
  • trwałość: 7 dni ( tak jest ! jest bardzo trwały i świetnie się utrzymuje nawet przez cały tydzień )
  • zmywanie: szybko schodzi z płytki paznokcia przy pomocy wacika i zmywacza do paznokci













Jestem ciekawa, co o nim sądzicie? Może już macie taki kolor ? ;)

Pozdrawiam
Martyna

15 komentarzy:

  1. Całkiem fajny kolorek. Nigdy takiego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna limonka <3 mam podobną z wibo, ale trzy warstwy to dla niej mało :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek!
    Posiadam inny z tej serii i również jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham lakiery z tej serii! <3 A kolorek super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień jest bardzo ciekawy, kiedyś bym w życiu na niego nie spojrzała, teraz zaczyna mi się podobać. Ale najbardziej podziwiam Twoje piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię lakiery z GR i ten kolorek też posiadam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny kolor! I świetny kształt paznokci; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje po oczach. Właśnie pomalowałam nim pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ostatnio fioła na punkcie seledynowego/limonkowego koloru w każdym wydaniu i mam już jeden podobny odcień lakieru, ale ten jest niesamowicie intensywny i piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Kupiłam podobny z Wibo, ale krycie jest wręcz żałosne.. 3 warstwy - końcówki paznokci dalej widać.. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. sama pewnie nie kupiłabym tego lakieru, a jak się pieknie prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.