='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 18 maja 2014

** GOLDEN ROSE Color Expert (56) & GOLDEN ROSE Miss Selene (218) **

Niedawno pokazałam Wam moje nowości lakierowe, wszystkie były z Golden Rose. Zaczęłam od połączenia pięknej kolorowej dwójki, koloru 56 z serii Color Expert i 218 Miss Selene. Bardzo spodobało mi się to połączenie i postanowiłam Wam zrobić post o tej dwójce. Zapraszam do oglądania !!




Moja opinia:
Lakiery tej firmy bardzo lubię, chyba mnie jeszcze nigdy nie zawiodły . Jeśli chodzi o błękit , to z kryciem nie było problemu, jak zawsze dałam 2 warstwy i bardzo dobrze to wygląda. Lakier w kolorze żółtym ma mniejsze krycie, choć i tak dałam 2 warstwy. Trwałość bez zarzutu, oba lakiery trzymały się tak samo, po 5 dniach od aplikacji zaczęły się delikatnie ścierać, ale jak dla mnie trzymały się bardzo długo ! Nie miałam na nich dodatkowego utwardzacza, więc taki efekt osiągniemy przy samych tych 2 lakierach. Bardzo mi się podobają i chyba zaopatrzę się w kolejne ! Teraz Was zostawiam ze zdjęciami !









Lubicie takie kolory ? Co sądzicie o tych lakierach?

Pozdrawiam
Martyna

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorków;) Przyjemnie się te zdjęcia ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiał połączenia niebieskiego i żółtego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kolory bardzo mi się podobają i jeszcze ta trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo połączenie kolorów nie za bardzo w moim stylu ;p Chodzi mi o żółty- ja połączyłabym z pastelem. Nie mniej jednak bardzo podoba mi się Golden Rose- jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie razem wyglądają, ja lubię zarówno turkusy jak i żółtki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorki :D właśnie szukałam jakiegoś fajnego żółtego, może zapoluje na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, można poczuć wakacje! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki,świetne połączenie-podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorki!!! :D
    xoxo
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółtek jest fajniutki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja kocham lakiery Miss Selene, mają tyle kolorów i do tego tanie i małe, można zużyć do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, delikatne, letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.