='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 7 maja 2014

** DANNI eyeshadow palette Born Pretty Store - paletka warta uwagi **

Niedawno na blogu pojawił się makijaż wykonany paletką, która do złudzenia przypomina dobrze Wam znane palety marki Sleek, czy Technic Electric. Mam ją już jakiś czas i jest jedną z moich ulubionych, jeśli chodzi o makijaż na co dzień.Pochodzi ze sklepu Born Pretty Store . Jeśli jesteście ciekawe, jak się spisuje, to czytajcie dalej !


Informacje ogólne:
  • firma: Danni
  • nazwa:  DANNI eyeshadow palette
  • ilość cieni w palecie: 12
  • dostępność: bronprettystore.com ( TUTAJ )
  • cena: $9.63 ( ok. 30 zł ) - przesyłka jest darmowa, z moim kodem rabatowym zaoszczędzicie $1 ;)
  • ilość cieni matowych: 7
  • ilość cieni satynowych/perłowych: 5
  • waga: 120 g



Paleta przychodzi do nas w złotym pudełku. Jest dokładnie zabezpieczona, nic się z nią złego nie stało w trakcie podróży. Na stronie sklepu w tej samej aukcji jest dostępne kilka opcji kolorystycznych tej palety, każdy znajdzie coś dobrego ;)


Cienie są trochę inne od tych, które już miałam poprzednio. To znaczy, że są niby suche i sprasowane, ale ładnie gładko się rozprowadzają po powiecie, aplikując je mam wrażenie, że są mokre, ale w rzeczywistości tak nie jest. Kolory są stonowane, delikatne. Idealne do makijażu na co dzień. Wystarczy dowolnie wybrana trójka z tych kolorów i szybki makijaż gotowy. Dzięki ciemniejszym odcieniom uzyskamy równie ładny makijaż na wieczór. Zauważyłam, że te niby 'perłowe' odcienie, wcale takie typowe nie są. To połączenie satynowo-perłowo-metalicznego pigmentu, na powiece nie mamy więc karnawału w Rio, ale stonowany kolor. Tym właśnie się różnią od paletek m.in. Sleeka. Te cienie świetnie się 'stapiają' z powieką i siedzą na niej cały dzień. Nie ma śladu w załamaniu, bo czasami się tak u mnie dzieje. Pachną delikatnie, praktycznie bezwonne. Co mi się jeszcze bardziej podoba? Cena jest niższa, a pigmentacja mnie oczarowała. Myślałam, że kolory będą mało napigmentowane, ale się myliłam. Na swatchach na ręce są zbliżone do koloru mojej skóry, ale wiadomo ręka jest bardziej opalona i kolory się zlewają. Cienie nie zanikają przy rozcieraniu. Bardzo mi się spodobały i jest to jedna z moich ulubionych palet do makijażu, bo mam w niej wszystko, czego oczekuję. 







Swatchy nigdy za dużo. Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Wam tę paletę. Ja jestem z niej naprawdę zadowolona i uważam ją za takie moje małe-wielkie odkrycie . Na blogu niedawno pokazałam Wam taki prostszy makijaż wykonany tą paletką, więc jeśli macie ochotę, to znajdziecie go w zakładce makeup. Wracając do paletki, w zakładce Makeup&Beauty z tego sklepu znajdziecie wiele ciekawych produktów, polecam zaopatrzyć się w ich sztuczne rzęsy, bo są świetne !



Jeśli decydujecie się na zakupy w tym sklepie, to polecam skorzystać z kodu rabatowego:


Może miałyście już tę paletkę ? Podoba Wam się to zestawienie kolorystyczne cieni?

Pozdrawiam
M.

___________________________________________________________________________
Zapraszam na mój Facebook &Instagram



25 komentarzy:

  1. paletka wyglada fajnie. moglabym nawet powiedziec ze kolory moglby mi pasowac.
    bezxpomyslu@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolor ma ta paletka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka kolorków na prawdę mnie urzekło <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę sie wziąć za recenzję pomadek od nich, ale jakoś nie przekonały mnie i póki co leżą na półce:( A paletka wydaję siębyć bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda dokładnie jak Sleeki :D Kolory wyglądają fajnie, mam z BPS paletę 5 cieni i bardzo mi podpasowała :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna paletka,mam podoobne kolory w Sleeku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma bardzo fajne kolorki i jak ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam cieni ;) Ale ładne kolorki ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mają śliczne kolorki *.* sama paletka taka bardzo urokliwa <3 chcę ją... bardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna :) najładniejsze według mnie to te brązy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki bardzo mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory paletki jak najbardziej by mi odpowiadały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentuje się ta paletka, przypomina mi te sleekowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest to chyba jedyna paletka, z której wykorzystywałabym wszystkie kolorki! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcienie bardzo mi się podobają!

    Z przyjemnością obserwuje :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci jej, bo miałam okazję pomacać ją u Ciebie:) Cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się bałam cieni z tej strony, dlatego wybrałam tusz i rzęski. Ale te cienie są chyba faktycznie niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. the eyeshadow palette looks so great, love the colours!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa paletka, cienie fajnie napigmentowane i ciekawie zestawione kolorystycznie. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam kosmetyków tej firmy. Skusiłabym się na nią, gdyby nie to, że poszukuję teraz namiętnie paletki matowej :)
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te kolorki, a makijaż to już w ogóle boski! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.