='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 23 maja 2014

** CELIA POMADKA KRYJĄCA 07 **

Dzisiaj prezentuję Wam pomadkę marki Celia w pięknym, koralowym odcieniu. Trudno mi ją było uchwycić na zdjęciach,ale myślę, że zdjęcia już prawie idealnie oddają jej kolor. Jeśli chcecie wiedzieć, co ja o niej sądzę, to czytajcie dalej !


Informacje ogólne:

  • firma: Celia
  • nazwa: Pomadka Kryjąca 07
  • cena: 6 zł
  • dostępność: wizaz24.pl ( tutaj )

 Od producenta: 
Pomadka Do Ust Kryjąca

-posiada lekką kremową konsystencję
-idealnie się aplikuje
-zapewnia długotrwały kolor i elegancki połysk.
-posiada olej z owoców dzikiej róży oraz pielęgnacyjno-ochronny kompleks witamin A i E
-nawilża i chroni usta przed czynnikami zewnętrznymi





Moja opinia:
Pomadka ta jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby nosić czerwień na ustach, ale boją się tych mocnych 'żarówiastych' odcieni. Gładko sunie po powierzchni ust, nie ma drobinek, ale wykończenie nie jest typowo matowe, lecz z błyskiem. Nie grozi tutaj żadnym przesuszeniem ust ( bo niektóre matowe pomadki mogą takie powodować ). Nie sądziłam, że pomadka długo się będzie trzymać, aczkolwiek myliłam się. Ma bardzo mocny pigment i przez to jest na moich ustach nawet 4h bez poprawek. Bardzo mi się spodobała i mam ochotę na kolejne sztuki ( tym bardziej, że kosztuje tak niewiele ) !






Jestem ciekawa, czy posiadacie którąś z tych pomadek? Podoba Wam się ten kolor?

Pozdrawiam
Martyna

18 komentarzy:

  1. Kolor ładny ale dla mnie zdecydowanie za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pomadki matowe i dobrze kryjące:))Kolorek piękny,cena fajna ahhh muszę poszukać coś dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień, kolejna w kolejce do mojej kolekcji czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam nigdy pomadek z Celii, ale intensywna!!! :) Super!
    xoxo
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek - intryguje mnie ta przestępna cena :) Uwielbiam takie intensywne kolory <3

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda całkiem fajnie, jak na razie z Celi miałam tylko pomadkę z serii Nude:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor przepiękny, szkoda, że nie wybrałam jej do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor, ale do mnie nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek :) uwielbiam czerwone pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważny kolorek. Osobiście wolę te bardziej transparentne pomadki Celii.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny mocny odcień, piękna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdy się z nimi nie spotkałam, ale muszę przyznać że na ustach prezentuje się po prostu nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest naprawdę kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny odcień, cena zdecydowanie kusząca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i piękny kolor szminki, mam prawie identyczny odcień z ingrid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.