='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 17 maja 2014

** Buty na platformie, propozycje letnie **

Przygotowałam dla Was taki luźniejszy post z listą ciekawych butów na wysokim obcasie. Jestem ciekawa, czy lubicie takie fasony i które według Was są najciekawsze ;) Zapraszam do przeglądania. Wszystkie zdjęcia pochodzą z TEJ strony.





  1   2   3   4   5   6   7    8   9   10   11    12

Co sądzicie o takich butach ? Który model się Wam najbardziej spodobał ?

Pozdrawiam
M.

10 komentarzy:

  1. 1, 3, 5, 8, 10 i 11 a poza tym cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę mieć butów na tak wysokiej platformie bo niestety sama jestem bardzo wysoka i wtedy już wgl wyglądam jak kolos :D Ale co najważniejsze nie jetem wyższa od mojego faceta parę cm mi jeszcze zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 są śmieszne, ale znając mnie to wlazłabym w jakieś błoto i w życiu bym tego nie doczyściła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 najlepsze, najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie 6 i 9. Reszta nie w moim guście ale to może dlatego że lubię klasyczne fasony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 8 i 9 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1, 3, 5 są ciekawe i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.