='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 12 maja 2014

** Born Pretty Store - zestaw 15 pędzli do zdobień na paznokciach **

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować zestaw pędzli, które są przeznaczone do robienia zdobień na paznokciach. Nie jestem w tej dziedzinie specjalistą, ale ciągle się uczę i na pewno na blogu pojawią się jeszcze jakieś propozycję wykonane tymi pędzlami. Taki zestaw będzie chyba idealny dla każdej lakieromaniaczki, bo można się fajnie pobawić ;) Zestaw ten pochodzi ze sklepu Born Pretty Store .




Informacje ogólne:

  • sklep: bornprettystore.com
  • nazwa: Born Pretty Store - zestaw 15 pędzli do zdobień na paznokciach
  • dostępność: sklep bornprettystore.com ( TUTAJ w dziale nail art )
  • ilość pędzli w zestawie: 15 szt.
  • cena: ok. $6


Pędzle przyszły do mnie porządnie zapakowane. Znajdowały się w przezroczystym opakowaniu, a każdy miał dodatkową rurkę zabezpieczającą przed odkształceniem włosia. 


W skład zestawu wchodzą dwa pędzle wachlarzykowe, jedna sonda i wiele precyzyjnych mniejszych sztuk. 



Moja opinia:
Jestem zadowolona z tego zestawu. Włosie pędzli jest zbite i porządne. Poszczególne włoski nie wypadają. Zawsze czyszczę je w zmywaczu i jak dotąd nic się z nimi złego nie dzieje, włoski mają ciągle ten sam gatunek i nie odbarwiają się. Można nimi wykonać naprawdę precyzyjne kreski, kropki i inne wzorki od kwiatów, po obrazki. Do tego jednak potrzeba wprawy, więc za jakiś muszę jeszcze parę razy poćwiczyć, żeby coś ładnego nimi zmalować, dla Was. Na blogu też pojawił się post z moim pierwszym zdobieniem tymi pędzlami ( o TU ). Moim zdaniem, pędzle są warte swojej ceny i przydadzą się każdej osobie, która lubi eksperymentować z lakierami !



Jestem ciekawa, czy macie już takie pędzelki? A może macie jakieś swoje ulubione modele? Jeszcze mam dla Was kod rabatowy -10 % na produkty z tego sklepu:



Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. też mam takie same i jestem z nich również zadowolona :) tylko że myje je normalnie tylko wodą po zmywaczu włosie sztywnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam je myć wodą, ale nie chciał lakier zejść :/

      Usuń
  2. Widziałam je i nawet chciałam się skusić bo czytałam wiele dobrych opinii, Twoja jeszcze tylko mnie upewniła w tym, że są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw do pazurków dla prawdziwej lakieromaniaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest świetny ;) Ostatnio sporo bawię się z pazurkami, ale przyborów mam niestety mało ;p Mam nadzieję, że niebawem wszystko się powiększy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny zestaw i jestem bardzo z niego zadowolona, bo daje dużo możliwości w manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają :)) Szkoda, że ja nie umiem nic zrobić ze swoimi paznokciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, ale zupełnie nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zamówić taki zestaw, moje paznokcie wyglądają już lepiej więc można poszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. taki zestaw by mi się przydał.. pewnie kiedyś zerknę tam po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam siły do bawienia się ze swoimi paznokciami ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. przydalyby mi sie takie pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisuje sobie je na swoja chciejliste ;D jak uzbieram troche rzeczy od born pretty store to sobie je zamowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw prezentuje się bardzo wypaśnie:) ja na razie do zdobień wykorzystuje jakieś przedmioty domowego użytku typu igła wykałaczka itd:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne! Nie wiedziałabym jak się do niego zabrać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.