='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 9 maja 2014

** ANGRY BIRDS by Lumene krem do rąk - recenzja **

Nawilżanie dłoni jest u mnie konieczne. Często wychodzę, dużo czasu spędzam na spacerach i zabawie z moim psem, nawet zimą. Jeśli do tego dołożymy ciągle gorący kaloryfer, to już są idealne warunki do przesuszonych dłoni. Muszę je bardzo nawilżać. Nienawidzę, kiedy robi się na nich 'sahara'. Jednym z moich pomocników jest właśnie ten krem firmy LUMENE.



Informacje ogólne:
  • firma: Lumene
  • nazwa: ANGRY BIRDS blueberry hand cream
  • cena: ok. 20 zł
  • pojemność: 75 ml
  • dostępność: drogerie Sekret Urody, Damiani, 


Moja opinia:
Pewnie wiele z Was zna grę Angry Birds. Sama byłam jej fanką, więc krem z takim motywem był idealny. Zacznę od zapachu, jest naprawdę ładny i nietypowy, jak na krem do rąk. Czuć tu wyraźnie soczyste ciemne jagody z lasu. W składzie nie ma pafariny, na dłoniach nie pozostaje lepka, tłusta warstwa, co uważam za wielki plus. Mimo tego nadal czuję, że na dłoniach coś pozostało ( gdy krem nakładam na noc, rano podczas mycia rąk i tak wyczuwam, że coś na nich jest ), ale to takie moje wyczulenie ;) Minusem może być też tutaj cena. Poza tym uważam go za bardzo miły krem do rąk!


Miałyście ten krem? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam
M.

20 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten krem:) Zawsze używałam kremów do rąk z Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyy...Angry Birds i krem do rąk? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa, zakochałam się :D Motyw Angry Birds złapał mnie za serce, skład też jest dobry. Żeby jeszcze był o połowę tańszy to byłby ideał w ogóle (przekonamy się, jak wypróbuję :p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tubka ale chyba nie dałabym 20 zł za krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale dużo wyszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, ale pewnie nie kupiłabym ze względu na motyw, bo bałabym się, że to on a nie jakość stoi za ceną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Ci go podkradać, jak nie ma Cię w pokoju. Zapach ten jest uroczy. Przede wszystkich nie jest tandetny i bardzo fajnie nawilża dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio wyznaję tylko krem Palmers. ubóstwiam jego kakaowy zapach i polecam jakby Ci się ten znudził kiedyś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam od groma kremów do rąk i zawsze to jakiś inny ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku angry birds. kremy do rąk to u mnie podstawa, mam je w każdej torebce, toaletce, szafce przy łóżku i w szufladzie w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. już gdzieś ten kremik widziałam.. Tubka ekstra - szczególnie by się spodobała mojemu facetowi, który bardzo tą grę przez jakiś czas lubił ;)
    Ale ja bym nie dała 20 zł za kremik 75 ml, no way ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniej takiego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach super! Miałam go i byłam bardzo zadowolona!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja z kolei nie przepadam za kremami do rąk :-) Moje dłonie nie lubią wchłaniać takich kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam bardzo ochoczo do niego nastawiona, aczkolwiek cena mnie zabiła...
    Widziałam go również w Empiku, Douglasie, Super Pharm i Hebe - takie małe doinformowanie :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Lumene :) Chciałabym mieć ptaszkową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj muszę go mieć, uwieliam wszelkie mazidła do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha nie wiedziałam że jest krem z serii angry birds :D no nieźle, chociaż cena szokując wysoka jak na taką małą pojemność ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.