='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 13 kwietnia 2014

**WIBO so matte nail polish nr 7 **

Jednym z moich ulubionych kolorów lakierów do paznokci na wiosnę jest Wibo so matte nr 7. Ma matowe wykończenie, które ładnie się komponuje z tym odcieniem. Na paznokciach trzyma się długo i ładnie wygląda w piękne wiosenne dni ! Tak się prezentuje:







Informacje ogólne:
    • firma: WIBO,
    • nr: 7;
    • kolor: intensywny czerwony koral;
    • pojemność: 7 ml;
    • cena: ok. 6,80 zł;
    • dostępność: szafy WIBO / Rossmann;
    • ilość warstw: 2;
    • wytrzymałość: 4-5 dni;




    Jestem ciekawa, co myślicie o tym kolorze. Lubicie takie?

    Pozdrawiam
    M.

    15 komentarzy:

    1. bardzo lubię matowe wykończenie jednak wolę top matujący daje całkowicie matowy efekt na każdym kolorze :) a jeśli chodzi o kolorek to jest cudowny :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Mam tylko jeden matowy lakier, z inglota. Niestety trzyma się krótko i nawet mogłabym mu to wybaczyć bo na moich paznokciach 3-4 dni to rekord ale moje paznokcie sa rozdajajace mocno i takie wykończenie mocno to podkreśla... Twój lakier podoba mi się bardzo, ale dopóki moje pazury takie są to u mnie odpada :(

      OdpowiedzUsuń
    3. Lovely shade :)

      Check out my new post Here!!!

      OdpowiedzUsuń
    4. A ja nie lubię matowych wykończeni, choć prezentuje się ładnie :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Podoba mi się jego kolorek , masz świetne paznokcie :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ostatnio zrobiłam sobie czerwony mat, ale tym matte od Lovely ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Podoba mi się, nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji matowej.

      OdpowiedzUsuń
    8. bardzo lubię tą firmę,lakiery utrzymją się bardzo długo na pazurkach.Mam podobny kolor ,ale z firmy Bell,który też polecam :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. Ma świetny kolorek ja lubię z Wibo piaski :)

      OdpowiedzUsuń
    10. łady kolor i lubię matowe wykończenia :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Za matami nie przepadam ale kolor jest świetny ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Jak dla mnie prezentuje się bardzo ładnie, uwielbiam takie kolory :)

      OdpowiedzUsuń
    13. w sumie taki mat, ale z lekkim połyskiem, podoba mi się:)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
    Martyna.