='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 9 kwietnia 2014

** TOŁPA botanic amarantus Nawilżający żel pod prysznic - moja opinia **


Lubię zmieniać często żele pod prysznic, bo czasami odkrywam jakieś ciekawe nowości. Dzisiaj kilka słów o przyjemnym żelu od Tołpy, który przypadnie do gustu na pewno wielu osobom!



Informacje ogólne:

  • firma: Tołpa
  • nazwa: TOŁPA botanic amarantus Nawilżający żel pod prysznic
  • pojemność: 200 ml
  • cena: ok. 15 zł
  • dostępność: np. drogerie Rossmann


Od producenta:
Wyobraź sobie, że istnieje roślina, która ma w sobie tyle energii, że musi się nią dzielić. I wszystko pod jej wpływem staje się aksamitne, dobrze nawilżone i pełne blasku. Cały amarantus.
 Nasz botaniczny żel pod prysznic ma aksamitną konsystencję i urzekający zapach. Delikatnie oczyszcza ciało. Nawilża i zwiększa elastyczność skóry. Odświeża i przywraca gładkość. Zawiera przyjazne dla skóry środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni. Małe wielkie składniki: torf tołpa.®, ekstrakt z ziaren amarantusa, proteiny pszenicy. Być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.
Ewentualne zmiany w wyglądzie produktu wynikają z zastosowania naturalnych składników aktywnych
Amarantus:
nawilża i uelastycznia
przywraca skórze aksamitną gładkość
Sposób użycia
nanieś żel na wilgotną skórę i masuj do uzyskania delikatnej piany. Następnie spłucz ciało wodą.
Inne
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej. Najlepiej jest przechowywać nasz kosmetyk w temperaturze pokojowej (15–25C) oraz zużyć w ciagu 3 miesięcy po otwarciu.
0%: alergenów, sztucznych barwników, SLES-u, PEG-ów, silikonów, parabenów i donorów formaldehydu,tak naturalny kolor,botaniczne składniki aktywne,fizjologiczne pH,konserwanty,opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi


Moja opinia:
Żel spełnia wszystkie moje wymagania. Delikatnie oczyszcza skórę, ładnie pachnie, nawilża skórę. Bardzo go polubiłam bo jest bardzo przyjemny dla mojej skóry. Jest też wydajny, bo nawet małe ilości całkiem dobrze się pienią. Jest też dość gęsty, przypomina mi żele firmy Dove, które też bardzo lubię. Ten produkt będzie idealny dla osób, które mają wrażliwą skórę i szukają odpowiedniego do niej produktu, który nie podrażnia. Żel ma mleczny - biały kolor. Myślę, że świetnie sobie poradzi w przypadku małych dzieci, bo jest bardzo łagodny i przyjemny ;)



Miałyście już ten żel pod prysznic?? Co o nim myślicie?

Pozdrawiam
M.

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię nawilżające żele pod prysznic, gdyż borykam się z suchą skórką, jak na razie moim number 1 jest olejek pod prysznic z Nivea, ale czuję, że jak ten skończę, to z chęcią wypróbuję ten żel z Tołpy :)

    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o nim już pozytywne opinie :) jestem go ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, jeszcze nie próbowałam, a czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie zauważyłam aby moja skóra poczuła jakieś nawilżenie. Poza tym jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne mają żele.Amarantusa używałam z tej firmy jako kremu do rąk.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio zastanawiałam sie nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go chyba w mini wersji. przyjemny faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam krem do rąk z tej linii i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go jeszcze nie otwarłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zużyłam go kilka dni temu :-) Był świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o produktach z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o nim z chęcią wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten żel pod prysznic. Lepszego jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.