='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 27 kwietnia 2014

** SLEEK: Au Naturel, Oh So Special, Acid - recenzja zbiorcza trzech palet cieni **

W mojej 'mini' kolekcji cieni posiadam oczywiście palety marki Sleek. Tylko, a może aż trzy. Kupiłam je dawno temu, bo jakieś 2-3 lata już je mam. Zużycie jest takie, jak widzicie na zdjęciach. Na razie nie planuję zakupu innych palet tej marki, bo cienie są dobre, ale ja znalazłam dużo tańsze i lepsze odpowiedniki i po prostu nie chcę wydawać na nie pieniędzy. Jeśli jesteście ciekawe, co o nich sądzę, to czytajcie dalej !



Informacje ogólne:

  • firma: Sleek
  • nazwa: Au Naturel/ Oh So Special/ Acid
  • cena: ok. 37 zł ( ja kupowałam jeszcze za ok. 26 zł )
  • ilość cieni w paletce: 12
  • dostępność: allegro, inne drogerie internetowe
  • masa jednego cienia: 1,1 g

SLEEK Make Up
 Au Naturel


Kolory cieni w paletce:
* nougat - matowy, beż
* nubuck - matowy, jasny szary;
* cappuccino, matowy 
* honeycomb, matowy miód;
* toast - matowy pomarańczowy;
* taupe - perłowy szampan;
* conker - perłowy miedziany brąz;
* moss - perłowy khaki;
* bark - matowy ciemny brąz;
* mineral earth - perłowy ciemny brąz;
* regal - matowy, przybrudzony fiolet;
* noir - matowy, czarny.
Paleta idealna na co dzień. Stworzymy przy niej naprawdę łatwe i delikatne makijaże. Kilka cieni nadaje się też do makijażu wieczorowego. Nie powala jednak pigementacją, bo przy niektórych cieniach muszę się porządnie namachać, żeby coś zrobić. Zakup tej paletki jest chyba najbardziej trafny, jeśli chodzi o osoby preferujące delikatne makijaże, bez kolorowych akcentów. Podoba mi się w niej to, że jest aż tyle matowych cieni. Denerwują mnie jednak niektóre cienie, które strasznie się osypują. Chodzi mi tutaj o te ciemne metaliczne brązy, które już w samej paletce koszmarnie się osypują. Trzeba dokładnie otrzepać pędzelek, jeśli chcemy mieć dobrze zrobiony makijaż. Ogólnie mówiąc, paletka się przyda i na pewno nie będzie leżała bezczynnie ;)




Sleek Make Up
Oh So Special


Kolory cieni w paletce:
* matowy, piaskowy beż - BOW,
* matowy, opalizujący róż - ORGANZA,
* matowy, jasna brzoskwinia - RIBBON,
* perłowy, złoty, metaliczny - GIFT BASKET,
* perłowy, jasno-grafitowy, metaliczny - GLITZ,
* perłowy, ciemno-śliwkowy - CELEBRATE,
* matowy, jasno-morelowy - PAMPER,
* perłowy, ciemno-pudrowy róż, metaliczny - GATEAU,
* matowy, jasny, karmelowy - THE MAIL,
* matowy, brązowy - BOXED,
* matowy, śliwkowy - WRAPPED UP,
* matowy, czarny - NOIR,

To kolejna paletka z którą wyczarujecie sporo ładnych makijaży na co dzień. Tutaj prawie każdy cień jest bardzo dobrze napigmentowany. Kolory są może bardziej odważne, ale nie sztuczne i przesadzone. Lubię ją nawet bardziej niż Au Naturel, bo te dwa piękne łososiowo-różowe połyskujące cienie pięknie się prezentują i sprawiają, że makijaż jest bardziej ciekawy. 




Sleek Make Up
Acid




Kolory cieni w paletce:
* perłowy, ciemno-rubinowy, metaliczny, 
* matowy, biały, 
* matowy, jaskrawy zółty, 
* maŧowy, jaskrawy pomarańcz, 
* perłowy, jasny granat, metaliczny, 
* perłowy, turkus, metaliczny, 
* matowy fiolet, 
* matowy, zielony, 
* matowy, jaskrawy róż, 
* matowy, jaskrawy zielony, 
* perłowy, szary, metaliczny, 
* matowy, czarny,

Ta kolorystyka jest już bardziej odważna. Imprezowa, na lato. Nie stworzymy dzięki niej stonowanego makijażu na co dzień. Można wykorzystać niektóre kolory jako dodatek do typowego makijażu na dzień. Jeśli preferujecie delikatny, naturalny makijaż, to ta paletka nie jest dla Was. Z pigmentacją jest różnie, choć te cztery neonowe odcienie całkiem dobrze sobie radzą. Zobaczcie same:



Ten makijaż już pojawił się na blogu, znajdziecie go w zakładce 'makeup'



I to już wszystko. Jak widzicie nie mam ogromnej ilości paletek Sleek, choć niektóre kolorystycznie wpadły mi w oko. Na razie lepiej spisują się u mnie sypkie pigmenty, o których niedawno pisałam. A w przypadku cieni do makijażu na co dzień i 'na szybko' lepiej sprawdza się pewna paleta, o której napiszę za jakiś czas ;) 

Jestem ciekawa, jakie palety Sleek'a Wy posiadacie i czy któraś Wam się szczególnie spodobała ?

Pozdrawiam
M.

15 komentarzy:

  1. podoba mi się acid, zawsze chciałam mieć :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nabyłam Au Naturel i mam ochotę na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się najbardziej podoba Oh so special :) piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są cienie ze sleeka :d piękne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko Oh so special :) i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam cztery paletki The original (moja pierwsza), Oh so special, Au Naturel i Vintage Romance. Z każdej na swój sposób (mniej lub więcej) korzystam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Oh So Special i ją uwielbiam :))) zastanawiam się jeszcze nad Au Naturel...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się kolorki ACID :D...... mam zamiar zakupić kilka z paletek, ale najpierw przede mną kufer ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten zielony i rozowy z ostatniej paletki ;d OH so special mam, ale ja Nie umiem nią nic specjalnego wyczarowac :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby fajna sprawa z tymi paletkami, ale czasem połowa cieni z tych palet nie sa takie jakie powinny. Z niektórych jestem bardziej, a z niektórych mniej zadowolona. Są ok. Chciałabym jeszcze zakupić vintage, ale ostatnio tyle mi pigmentów przybyło, ze na razie sobie odpuszczę:) Ładna recenzja widać, że dużo czasu poświęciłaś na nią:) Mimo wszystko polecam dziewczętom Oh So Special, Au Naturel, Ultra Matts V2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam paletkę Sleek Au Naturel i szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego... Używałam z niej głównie jednego brązu, a teraz wróciłam do czekoladowego cienia Marizy i Sleek w ogóle poszedł w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te paletki naprawdę są świetne .Chyba w końcu sie na jakąś zdecyduję.Podoba mi się ostatnia , odważna ale chyba nie umiała bym jej w pełni wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne cienie, szczególnie niektóre kolory bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w swojej kolekcji 4 palety Sleek, jestem zadowolona z tych cieni jednak sądzę że cana 37zł lub 8 funtów w UK jest trochę wygórowana. Wszystkie kupiłam na promocjach, gdy kosztowały ok 5funtów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 3 paletki i tylko z v1 nie jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.