='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 6 kwietnia 2014

**Odżywczy tonik z ekstraktem z drożdży piwnych oraz proteinami zbożowymi - E- NATURANE.PL **

Dzisiaj kilka słów na temat toniku, który od jakiegoś czasu stał się stałym elementem mojej pielęgnacji. Jest to produkt przeznaczony dla cery takiej, jaką ja mam, czyli dla cery trądzikowej, podrażnionej i tłustej / mieszanej. Jeśli jesteście ciekawe, co o nim sądzę, to  czytajcie dalej.



Informacje ogólne:

  • firma: e-naturalne.pl
  • nazwa: Odżywczy tonik z ekstraktem z drożdży piwnych oraz proteinami zbożowymi
  • masa: 150 g
  • cena: 17,90 zł
  • dostępność: e-naturalne.pl ( tutaj )
Logo




Kilka słów o składnikach produktu i ich działaniu:


Odżywczy tonik z ekstraktem z drożdży piwnych oraz proteinami zbożowymi. Dostarcza drogocennych protein, witamin i mikroelementów. Stymuluje wydzielanie sebum, przyspiesza gojenie ran, łagodzi podrażnienia i zaczerwienia. Działa nawilżająco i łagodząco na skórę, a także stymulująco i rewitalizująco. Wygładza skórę oraz głęboko nawilża, promując dodatkowo syntezę kolagenu i elastyny

Ekstrakt z drożdży piwnych zawiera duże ilości bardzo ważnych biologicznie protein, witamin z grupy B oraz soli mineralnych. Działają one na skórę kondycjonująco, stymulują syntezę kolagenu, a także uzupełniają niedobór witamin i minerałów.

Działanie drożdży piwnych:
  • przyspieszają gojenie się ran,
  • działają nawilżająco i łagodząco na skórę,
  • działają odżywiająco,
  • główną funkcją drożdży piwnych jest promowanie syntezy kolagenu i elastyny, co czyni je idealnym produktem do zastosowania w kosmetykach przeciwstarzeniowych,
  • działają stymulująco i rewitalizująco,
  • kondycjonują i wzmacniają włosy,
  • regulują wydzielanie sebum,
  • działają przeciwłupieżowo,
  • chronią kolor włosów.

Proteiny zbożowe mogą stanowić alternatywę dla hydrolizatów protein pochodzenia zwierzęcego. Ze względu na swoja charakterystykę wykazuje właściwości filmotwórcze i nawilżające. Silne właściwości filmotwórcze wynikają ze składu aminokwasów, które mają higroskopijną naturę i pomagają utrzymywać odpowiedni poziom nawilżenia skóry, pozostawiając jednocześnie przyjemne odczucie. Cechy te powodują, że hydrolizat zbożowy szczególnie dobrze spisuje się w produktach do kąpieli, po kąpieli, po goleniu czy w mleczkach od ciała.




Ten tonik nie przychodzi do nas od razu w gotowej postaci, same musimy go przygotować. Nie bójcie się, to czynność dziecinnie prosta. Ale ja i tak przygotowałam Wam mini relację z przygotowania. 


Skład zestawu odpowiedni do przygotowania 150 g toniku:
  • Baza tonikowa – 120 g
  • Mleczan sodu – 15 g
  • Witamina B3 – 3 g
  • Proteiny zbożowe – 6 g
  • Ekstrakt z drożdży piwnych – 6 g
  • Pipeta jednorazowa
  • Naklejka
  • Butelka plastikowa 150 g z dozownikiem
Ilość wszystkich składników zestawu jest dokładnie odmierzona.



Jak wykonać ten tonik:
#1 Do buteleczki z bazą tonikową wsypujemy wit. B3
#2 Teraz czas na mleczan sodu, można te czynności oczywiście wykonać osobno w zlewce, lub aplikować  pipetą, ale mi tak było wygodniej ;)
#3 Wlewamy ekstrakt z drożdży piwnych
#4 A na koniec nasze proteiny zbożowe. Następnie należy wstrząsnąć butelką i tonik gotowy ;)


Moja opinia:
Tonik stosuję po zmyciu makijażu oraz wieczorem, przed samym pójściem spać . Nie polecam nakładać go pod makijaż, bo po aplikacji zostawia charakterystyczną 'warstwę' na skórze. Dlatego najlepszym wyjściem jest aplikacja wieczorami. Bardzo podoba mi się to, że nie musimy katować naszej twarzy jakimiś chemicznymi świństwami, wszystkie składniki są naturalne i nie zaszkodzą naszej twarzy. Główną zaletą tego toniku jest to, że łagodzi wszystkie podrażnienia np. po trądziku. Przyspiesza ich gojenie się. Na pewno przy regularnym stosowaniu kondycja mojej cery się poprawiła, nie jest już tak źle ;) Produkt przypadł mi do gustu z chęcią po niego sięgnę po raz kolejny. Jeśli macie podobny typ cery do mojej, to polecam. 

Posiadacie ten tonik? Jakie Wy preferujecie produkty tego typu?

Pozdrawiam
M.

11 komentarzy:

  1. Nie posiadam, ale zastanowię się nad nim ;)
    Ciekawa forma sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam nad takim tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jestem zwolenniczka toników, jakos do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam jakiegoś dobrego toniku, ale potrzebuję takiego, który mogłabym stosować też pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy sobie sama nie robiłam kosmetyków, ale jestem coraz bardziej zachęcona do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo fajny skład :-) Ja używam nieustannie wody termalnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i przydatny post. Nigdy nie robiłam sobie sama kosmetyków, a tu widzę, że był to duży błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cenię sobie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mialam ich tonik z kwasami i bylam bardzo zadowolona:) ale masz opalone ręce na tych zdj :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? to pewnie przez to światło ;P

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.