='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 17 kwietnia 2014

** Lista życzeń - buty dressale.com **

Bardzo lubię przeglądać na blogach posty tego typu, bo czerpię z nich wiele inspiracji i często odkrywam jakieś fajnie nowości. Dzisiaj przygotowałam wishlistę ze sklepu dressale.com, w którym prócz mnóstwa sukienek znajdziemy też piękne obuwie. Muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe buciki, a kilka par właśnie z tej strony wpadło mi w oko.

I 1 I 2 I 3 I 4 I




 I 5 I 6 I 7 I 8 I

 I 9 I 10 I 11 I 12 I


I 13 I 14 I 15 I 16 I


I to wszystko, jestem ciekawa Waszych typów ;)

Pozdrawiam
M.

16 komentarzy:

  1. Numerki 4,7 i 14 dla mnie naj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki jak najbardziej wygladaja uroczo, firmy i sklepu nie polecam - kompletny brak profesjonalizmu i naciaganie blogerow na umowy bez pokrycia. Przykra sprawa.
    Pozdrawiam
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/04/green-trees-again.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakieś koturny na lato muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakieś koturny na lato muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty, ja też lubie takie posty, zawsze zamawiam z chińskich stron buty o rozmiar większe niż noszę i pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. But numer jeden jest przepiękny, kojarzy mi się z klimatem lat 80 :) Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.