='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 1 kwietnia 2014

** Konkurs makijażowy KOBIETA XXIV w. - moja praca **

Bardzo lubię konkursy makijażowe, w których można trochę pokombinować. Dla mnie to ogromna okazja, żeby 'pobawić' się tym co mam. A taką okazję miałam dzięki bluebrush87.blogspot.com, która zorganizowała konkurs z okazji 1. roczka bloga. Tematem była "Kobieta XXIVw. ". Wyrobiłam się czasowo i wysłałam zgłoszenie. Moja interpretacja może wydawać się nieco kosmiczna, ale taki miałam zamysł. Wyszło to, co widzicie na zdjęciach. Zapraszam do oglądania zdjęć ! Może któraś  z Was szuka inspiracji do makijażu na co dzień - moim zdaniem idealny :)






A teraz już zdjęcia w miarę naturalne:









Dzisiaj było dość artystycznie, nie jestem profesjonalistą i proszę, miejcie to na uwadze ;) Na oczach niezwykle lekkie rzęsy od Pierre Rene, które bardzo mi się spodobały. Najbardziej przydatne były tu cienie sypkie, o których pisałam ostatnio.  Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie.

Pozdrawiam
M.

54 komentarze:

  1. WOW,jest zajebisty!Nieziemski,Cudowny.Na pewno wygrasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Dla mnie już wielką nagrodą była okazja, żeby się pobawić kosmetykami, bo to świetna zabawa !

      Usuń
  2. Niesamowity makijaż, jestem pod wielkim wrażeniem i talentu, i pomysłowości. Trzymam kciuki za wygraną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, mega mega!!! Mimo iż też biorę udział w tym konkursie, to za Ciebie trzymam kciuki Siostrzyczko!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za Ciebie trzymam, bo masz piękny ten makijaż !! ;**

      Usuń
  4. To jest niesamowite, co Ty potrafisz "stworzyć". Podziwiam szczerze.A rzęsy są idealne! Nawet jeśli nie do końca "Twoje" to i tak chcę takie mieć:) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, dzięki ! Racja, rzęsy jak marzenie, chciałabym mieć takie naturalnie ;)

      Usuń
  5. Czadowy,extra,piękny makijaż-WOW!!! Trzymam kciuki za wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superaśne bombowe ekstra aż brakuje słów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega szacun kuzynko, NIEZIEMSKI make-up! Trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. miazga... absolutnie boski mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O masakra, jest tak cudowny, że mam wielką nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż, bardzo pasuje do tematu i do tego kolorystyka :) rewelacja, trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, rzeczywiście makijaż idealny na co dzień :D Oj coś czuję tu wygraną! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za precyzja, uwielbiam Twoje makijaże! Piękny jest! Zycze wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż stylizowany na avatara. Arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie sądziłam, że tak to wyjdzie ;)

      Usuń
  14. zdecydowanie najlepsza praca masz wygrana w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobał :* dzięki!

      Usuń
  15. Jestem pod wrażeniem!!! Ooo szalona! :-) Cudownie to wygląda :-) A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zmalowane. Jestem pod wrażeniem precyzji i talentu, który bez wątpienia siedzi w Tobie :)
    B R A W O !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i talent :p ale dzięki za miłe słowa !

      Usuń
  17. ale świetne!! Jak Ty żeś to zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kajal, cienie, ćwieki, rzęsy i gotowe ;)

      Usuń
  18. Jak dla mnie bomba :D Poszalałaś, ale warto było :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze wygląda to świetnie :D ja tam bym Cie wzięła za mega profesjonalistkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. również biorę udział w tym konkursie,ale nie mam takiego talentu jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, ja wcale taka znowu zdolna nie jestem ! :P przynajmniej była zabawa ;)

      Usuń
  21. Wow, ręce, cycki opadają. Mistrzostwo! Uwielbiam takie prace! Trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że włożyłaś w to dużo pracy :) Najbardziej podobają mi się usta!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że praca jest przemyślana:) Trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wielkim wrażeniem :D dałaś czadu :D Życzę wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Ty jesteś zajebista! nie mogę się napatrzeć na te fotografie! marzę o tym żebyś kiedyś mnie pomalowała do jakiejś sesji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) przy Twoich pięknych włosach to byłby dopiero czad ! ;)

      Usuń
  26. Do Twarzy Ci :dd zamawiam taki w sobotę! Mistrzyni <333

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW!!! Robi wrażenie, co prawda na miasto wyjść raczej się z takim makijażem nie da :D Ale na konkurs jak najbardziej! :) Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak będzie wyglądał mój jutrzejszy makijaż do pracy!
    Świetna robota :) Jest precyzyjnie, estetycznie i z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać, jak szef zareaguje :PP haha
      dzięki !

      Usuń
  29. Wow! Przecudnie!!! I jakie bombowe foty :D Podoba mi się ogromnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pitole obie z Nato pojechałyście po bandzie za Was obie trzymam kciuki bo to najlepsze make upy jakie widziałam :) Rzęsy przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz murowaną wygraną :) Praca nieziemska! Nie z tego wieku ! Trzymam kciuki . Zresztą nie muszę. Praca wypasiona . Wygrasz jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też biorę udział w tym konkursie ale powiem Ci, że jesteś moją faworytką. Dobra robota i oszałamiający efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brak słów, to jest piękne, genialne i nie wiem jeszcze jakie, wręcz nie znajduję słów by opisać jaki masz talent :D
    Cudowne na prawdę *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest moc. .... super :) świetna robota. ...bardzo mi się podoba♡

    OdpowiedzUsuń
  35. No powiem Ci że makijaż powala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  36. woooow zatkało mnie podziwiam znakomity pomysł i perfekcyjne wykonanie życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.