='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 15 kwietnia 2014

**Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Matowa szminka do ust nr 11 **

Chyba wiele z Was słyszało ( lub posiada ) o pomadkach Golden Rose z serii Velvet Matte. Ja kupiłam na razie jeden kolor i jest nim nr 11. Kolor tej pomadki urzekł mnie od pierwszego spojrzenia i nie żałuję zakupu. Planuję jeszcze nabyć odcień 06 lub 04, ale jeszcze nie wiem. Jeśli chcecie wiedzieć, co ja sądzę o tej szmince, to zapraszam do czytania dalej!




Informacje ogólne:

  • firma: Golden Rose
  • nazwa: Velvet Matte Lipstick - Matowa szminka do ust nr 11
  • masa: 4,2 g
  • cena: ok. 10 zł
  • dostępność: szafy/sklepy Golden Rose


Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminie E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude. Produkt nie zawiera parabenów i jest testowany dermatologicznie.



Moja opinia:
Ta pomadka była dobrym zakupem. Za taką cenę naprawdę warto po nią sięgnąć, ponieważ jest porównywalna do produktów z wyższej półki cenowej. Kolor jest intensywny. Sama szminka ma aksamitną  konsystencję i daje efekt matowy, ale nie do końca. Trzyma się również długo, nie mam zarzutów. Nie zbiera się w jednym miejscu. Jeśli jeszcze nie macie  swojej, to polecam się udać do sklepu. 






Które kolory polecacie? Lubicie te pomadki?

Pozdrawiam
M.

22 komentarze:

  1. Nie mam żadnej , ale ta jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor i pigmentacja <3 Nie mam jeszcze nic z tej serii, ale kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją już jakiś czas (dokładnie ten sam kolor:P). Dzisiaj dokupiłam nr 12 i czeka na swoje wypróbowanie ;) W międzyczasie planuję uzbieranie jeszcze kilka sztuk :) Kolor, pigmentacja, trwałość, konsystencja, cena idealna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym je wszystkie , sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. och ja mam dwie ale planuję zakup przynajmniej jeszcze dwóch, choć chciałabym wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 17 i bardzo ją lubię, ale planuje zakup tej przepięknej 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ale tyle o nich dobrego czytam na każdym kroku, że muszę kupić. Żeby nie była 23.31, to bym poszła na polowanie, tak mnie nosi :D cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek :) od dawna się zastanawiam nad kupnem tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie kupić ko;ka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, ale nie posiadam bo jeszcze nie było okazji kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia, a kolor jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie wyraziste kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno w przyszłości sobie dokupię jakiś kolorek, bo mój jasny róż niestety okazał się małą tragedią xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, lubię ! Kupiłam 8 kolorów na Allegro po 7,99 chyba...?

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba rozejrzę się za jakimś jaśniejszym kolorem. W takich ciemnych nie czuję się dobrze, ale ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam kolorek 09, bardzo fajna jest ta seria:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tylko 08, ale pewnie poszerzę mój asortyment ;-) Podobają mi się takie wyraziste kolory na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie kolory. Na te pomadki z GR już od dawna poluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.