='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

**Etniczne paznokcie: pędzle Born Pretty Store, Wibo, Miss X **

Mistrzem w zdobieniu paznokci nie jestem, a ostatnio w mojej kolekcji pędzli znalazły się pędzle nowe - ale tym razem do zdobienia paznokci. Postanowiłam więc zdziałać coś łatwego.  W tym poście nie będę się na  temat tych pędzli rozpisywała, ponieważ pojawi się jeszcze jedna notka. Powiem tylko, że pochodzą ze sklepu Born Pretty Store . Mani to połączenie drobnych paseczków podobnych kolorów, paseczków w kształcie trójkąta i do tego cyrkonie, które też z tego sklepu pochodzą . Jeśli jesteście ciekawe, jakich lakierów użyłam, to macie je również na zdjęciu. Jest tam też część z tych pędzli. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)








Może komuś podsunę pomysł na łatwe i efektowne mani :) Jestem ciekawa, co o nim sądzicie !

Pozdrawiam
M.

17 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.