='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 12 kwietnia 2014

**Elegancko i z kolorem- MAKIJAŻ krok po kroku **

Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu, który przyda się na wiosenne wieczory. To połączenie delikatnych brązowych tonów z kolorowymi akcentami, do tego kreska i gotowe. Bardzo podoba mi się ten typ makijażu i sama z chęcią w takim wychodzę. Myślę, że jest łatwy, wystarczy chwila cierpliwości i odpowiednie kosmetyki. Możecie oczywiście wypróbować własne kombinacje kolorystyczne. Przygotowałam dla Was 'krok po kroku' do wykonania makijażu oka. Mam nadzieję, że komuś się przyda.






TUTORIAL:


#1 Na powiekę nakładam bazę pod cienie. Nie zapominajcie o niej, bo bez tego kroku makijaż po godzinie 'spłynie' z powieki, a kolory będą nijakie. Brwi podkreślam kredką Catrice i cieniem do brwi marki Inglot.
#2 Teraz czas na cienie. Pod sam łuk brwiowy nakładam jasny beżowy, matowy cień, który ładnie rozświetli spojrzenie i ułatwi późniejsze rozcieranie cieni. Na zewnętrzną część górnej powieki i na kawałek dolnej nakładam ciepły odcień brązowego matowego cienia. Rozcieram go czystym pędzelkiem.
#3  Na zewnętrzną część górnej powieki ląduje żółtawy odcień beżu.
#4 Teraz palcem nakładam odrobinę złotego cienia na środek górnej powieki.
#5 Na dolną powiekę aplikuję precyzyjnym pędzelkiem fioletowo-niebieski matowy cień. Rozcieram go za pomocą czystego pędzelka z odrobiną beżowego cienia.
#6 Na wewnętrzną część górnej powieki ( tuż obok kącika oka) nakładam niebieski cień.
#7 Na przestrzeni pomiędzy fioletem i niebieskim nakładam perłowy róż.
#8 Teraz maluję kreskę eyelinerem, jeśli macie opadającą powiekę, to lepiej będzie wyglądała kreska tuż nad linią rzęs, bez wyciągania jej ku górze tak wysoko.
#9 Górne rzęsy tuszuję czarnym tuszem, natomiast dolne - ciemnym fioletem. Można też dokleić sztuczne rzęsy, co ja zrobiłam.

I gotowe!  Tych kosmetyków użyłam do tego makijażu oka:






Co myślicie o tym makijażu?

Pozdrawiam
M.
_________________________________________________________________________
Zapraszam na mój Facebook i Instagram

20 komentarzy:

  1. O Boziu!!! Zakochałam się w tym makijażu *.* Jest cudownie, pięknie, prześlicznie... a zarazem elegancko :D Po prostu cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne oczko,nigdy nie moge się napatrzyć na Twoje makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz fach w ręku ;)
    A no gratulacje - tez uważam że twoja wersja kobiety w przyszłości jest No1 ;) Gratuluję wygranej ;);*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, lubię takie niebieskie akcenty w makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny masz kolor oczu, zakochałam się ;o!
    Masz talent, ja nie potrafie tak malować sobie oczu. Ja machnę jak i dwa kreske eyelinerem i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba najbardziej oczarowała mnie kreska, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zrobiony makijaż, Cudownie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie połączone kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny matko chce tak umieć się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten dodatkowy akcent w wewnętrznym kąciku. fajnie się komponuje :) generalnie super. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny makijaz! :) Wczoraj nadwyrezylam koste i siedze w domu wiec mam troche czasu to bede probowac stworzyc choc troche podobne cudo do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super dowód na to, że nie tylko czerń, złoto czy srebro jest eleganckie ;) Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna czarna kreska. Wszystkie Twoje makijaże są piękne, ładne kolorki, co prawda dla mnie za delikatne, ale mimo wszystko uważam że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny :) Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny, wiosenny makijaż ;3 chyba wykonam sobie taki :D
    wpadnij, choć na chwilkę ;) http://victimofsins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny ! :) Bardzo ładna paletka a te rzęsiki ♥
    Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.