='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 23 kwietnia 2014

**EARTHNICITY mineralny róż do policzków Delicate**

Jeśli szukacie rozświetlającego różu na co dzień w delikatnym, chłodnym odcieniu, to róż Delicate, o którym dzisiaj mowa jest idealny. Używam go na co dzień, świetnie nadaje się do makijażu delikatnego, będzie dobrze pasował blondynkom i osobom o chłodnym typie urody. Zapraszam do dalszego czytania, jeśli jesteście ciekawe, jak ten róż się sprawuje !




Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity
  • nazwa: Delicate mineralny róż do policzków
  • pojemność: 10 ml
  • masa: 3,5 g
  • cena: ok. 60 zł
  • dostępność: sklep earthnicity.pl

Od producenta:

Nasz róż do policzków jest wysoko napigmentowany i bardzo trwały. Jest bardzo wydajny, nawet niewielka ilość starczy do wykonania makijażu. Każdy róż zapakowany jest w 10ml słoiczek z sitkiem i zawiera około 3.5g produktu.
Cena detaliczna 59,99 zł
DELICATE - jasny i delikatny odcień różowego odpowiedni dla jasnych odcieni skóry



Moja opinia:
Mimo, że róż wydaje się być w opakowaniu blady i niewyraźny, na skórze jest bardzo napigmentowany, co jest charakterystyczne dla róży mineralnych. Jest to produkt, który stoi na skraju pomiędzy różem, a rozświetlaczem. Ma w sobie mnóstwo malutkich drobinek, które świecą się na wiele kolorów, co tworzy na policzkach ładną satynową taflę. Produkt ma chłodny odcień i ładnie stapia się ze skórą, wygląda naturalnie. Przypadł mi do gustu i będzie mi służył bardzo długo, jest strasznie wydajny! Będzie pasował do większości z Was, nie trzeba się martwić, że zrobi na twarzy plamy, bo łatwo się go rozciera .


Niestety na zdjęciach nie udało  mi się uchwycić idealnie jego koloru i tych drobinek. Jak widzicie, jest bardzo naturalny :)

Miałyście już jakieś róże mineralne? Co o nim myślicie?

Pozdrawiam
M.

16 komentarzy:

  1. Wygląda ślicznie.... choć dla mnie to chyba nieco za jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda, ja jeszcze nie mam różu w swojej kolekcji :D Jestem blondynką o jasnej karnacji i mam czerwone poliki bez tego hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo naturalny, może nawet aż za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny i może taki odcień przypadłby mi do gustu bo ciężko z dobrym różem u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam go :) bardzo delikatny kolor, ale dobrze na twarzy widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 6 róży mineralnych Glazel Visage, ale wszystkie są prasowane - nie sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy tego nie używałam, ale na Twojej skórze odcień prezentuje się obiecująco, a ja właśnie szukam sobie rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale delikatny kolorek! Ja jednak nie umiem używać takowych produktów więc nawet się nie rozglądam za różami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam próbkę, u mnie go w ogóle nie widać na skórze, a mam jasną....

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety róży mineralnych jeszcze nie miałam :/ ale róż prasowany używam każdego dnia, ten ma piękny naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo delikatny, uwelbiam wszelkie róże :))

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę chyba za jasny na róż, lepiej się pewnie sprawdzi jako rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myslalam, ze to rozswietlacz :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.